13 Reacties

5 jaar geleden

Jazeker helemaal veilig! Tip download de app zwangerhap kan je alles in nazoeken echt fijn!

5 jaar geleden

Als je beiden goed verhit dan is het veilig 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op MimiLoulou

Als je beiden goed verhit dan is het veilig 馃槉
Moet het echt verhit worden? Warme ansjovis in olie is niet meer zo lekker denk ik..

5 jaar geleden

Reactie op babygirl224

Jazeker helemaal veilig! Tip download de app zwangerhap kan je alles in naz ...
Die heb ik maar twijfel toch. Beetje onzeker maar馃槆 garnalen van de versafdeling zijn toch al verhit, maar daarna wel weer verpakt.. ik vind het lastig of is dat nergens voor nodig?

5 jaar geleden

Reactie op VJ 25

Moet het echt verhit worden? Warme ansjovis in olie is niet meer zo lekker ...
Jazeker, helaas wel

5 jaar geleden

Reactie op VJ 25

Die heb ik maar twijfel toch. Beetje onzeker maar馃槆 garnalen van de versafd ...
Moet wel weer opnieuw verhit worden helaas.. Ook in verpakte garnalen kan de listeria bacterie zitten helaas. Dat risico wil je echt niet nemen....

5 jaar geleden

Reactie op MimiLoulou

Moet wel weer opnieuw verhit worden helaas.. Ook in verpakte garnalen kan d ...
Precies dit.. wou ik ook zeggen. Dus ik zou dan voor iets anders kiezen als je het niet opnieuw kan verhitten.

5 jaar geleden

Beide zijn al verhit geweest voor in te pakken. Je kan het veilig eten. Nogmaals verhitten is niet nodig. 't zijn geen rauwe producten dat je koopt.

5 jaar geleden

Reactie op babygirl224

Jazeker helemaal veilig! Tip download de app zwangerhap kan je alles in naz ...
Nou er staan ook dingen bij waar mijn vk er van staat te kijken

5 jaar geleden

Ik zou het voor de zekerheid niet doen als je ze zo uit het bakje wil eten. Stel er zitten wel nog bacteri毛n in doordat het niet heet genoeg verhit is. Ik sla de meeste tapasjes altijd over nu als ik op visite ben zelfs salades waarvan ik niet zeker weet wat erin zit (kazen enz) .. Maar ik ben extra voorzichtig met vis, of groentes die niet gewassen zijn enz. dat ik misschien doordraai馃き

5 jaar geleden

Kun je zelf geen gamba spiesjes maken? Koop gamba's, verhit ze zelf goed en dan op een spiesje 馃憣 weet je zeker dat 't goed gebeurt ook 馃槉