13 Reacties
5 jaar geleden
Jazeker helemaal veilig! Tip download de app zwangerhap kan je alles in nazoeken echt fijn!
5 jaar geleden
Reactie op babygirl224
Jazeker helemaal veilig! Tip download de app zwangerhap kan je alles in naz ...
Die heb ik maar twijfel toch. Beetje onzeker maar馃槆 garnalen van de versafdeling zijn toch al verhit, maar daarna wel weer verpakt.. ik vind het lastig of is dat nergens voor nodig?
5 jaar geleden
Reactie op VJ 25
Moet het echt verhit worden? Warme ansjovis in olie is niet meer zo lekker ...
Jazeker, helaas wel

5 jaar geleden
Reactie op VJ 25
Die heb ik maar twijfel toch. Beetje onzeker maar馃槆 garnalen van de versafd ...
Moet wel weer opnieuw verhit worden helaas.. Ook in verpakte garnalen kan de listeria bacterie zitten helaas. Dat risico wil je echt niet nemen....
5 jaar geleden
Beide zijn al verhit geweest voor in te pakken. Je kan het veilig eten. Nogmaals verhitten is niet nodig. 't zijn geen rauwe producten dat je koopt.
5 jaar geleden
Ik zou het voor de zekerheid niet doen als je ze zo uit het bakje wil eten. Stel er zitten wel nog bacteri毛n in doordat het niet heet genoeg verhit is.
Ik sla de meeste tapasjes altijd over nu als ik op visite ben zelfs salades waarvan ik niet zeker weet wat erin zit (kazen enz) .. Maar ik ben extra voorzichtig met vis, of groentes die niet gewassen zijn enz. dat ik misschien doordraai馃き
5 jaar geleden
Kun je zelf geen gamba spiesjes maken? Koop gamba's, verhit ze zelf goed en dan op een spiesje 馃憣 weet je zeker dat 't goed gebeurt ook 馃槉