56 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben van België. Woon in Alken (dichtbij Hasselt). Ik ben 28 jaar, zwanger van de eerste. Nu 5w6d ver volgens de telling van de laatste menstruatie, hoewel ik denk dat ik nog ietsje verder ben omwille van een kortere cyclus dan gemiddeld. 31 juli heb ik m'n eerste echo, nog wat in spanning afwachten 😄

3 jaar geleden

Ik woon ook in België. In Olen. Ben zelf wel Nederlands maar mijn vriend is Belgisch en voor de liefde verhuisd. Heel spannend hé de echo's ik mag 29 juli gaan. Het word ons 2de kindje

3 jaar geleden

Ik ben van België en woon in Mechelen. :-) Nu 6 á 7 weken zwanger van tweede kindje... Ik heb al een dochter van 7 jaar en ben er zelf net 33 geworden. Volgende woensdag eerste echo en dan weet ik meer over de uitgerekende datum want ik heb een nogal onregelmatige cyclus.

3 jaar geleden

Ik ben ook uit België. 29 jaar, zwanger van ons eerste kindje nu 6+5 weken ver. Miskraam gehad op 6 weken in maart.

3 jaar geleden

Ik ook 6 weken zwanger van onw eerste kindje! Ook van antwerpen. 6 augustus eerste echo. ♥️

3 jaar geleden

Ik ook van Antwerpen! 4 weken zwanger, eerste kindje. Uitgerekend 20 maart 🥰

3 jaar geleden

Ik woon ook in België 😊 zou nu 5weken zwanger zijn van eerste kindje 😊 mag pas 8 augustus voor mijn echo gaan... zo spannend!

3 jaar geleden

Nederlandse woonachtig in België, Antwerpen. 39jr, tweede kindje, 6 +3, oudste reeds 20 jaar, vader van beide kinderen in Nederland

3 jaar geleden

Hier ook antwerpen. Morgen 6 weken zwanger van ons eerste. Mijn eerste echo is 28 juli.

3 jaar geleden

Wij verhuizen eind augustus naar eernegem. Wij verwachten ons eerste kindje. Ben nu 6+4 en vrijdag is onze eerste echo.

3 jaar geleden

Niemand van Oost-Vlaanderen? 😊

3 jaar geleden

Hier van Limburg, Koersel 👋. Ben 31 jaar. Het is ons eerste, 6+3 weken. 23 juli eerste echo 🥰 dan ben ik 8 weken. Mijn klachten vallen mee. Ik steek ieder uur zeker iets in mijn mond want als ik te lang wacht heb ik echt een leeg tot maagpijn gevoel. Klinkt gek maar ik geniet er nu met volle teugen van, van alles te kunnen eten. Ik heb wat taferelen gezien ze!!!! Bijna iedereen in mijn omgeving was zo misselijk dat er bij enkele vriendinnen zelfs een ziekenhuisopname nodig was tegen uitdroging! Dan denk ik: aiii, ik de pechvogel zal dat ook wel hebben 🥴🙃. Toi toi allemaal!!!! 🍀🍀🍀

3 jaar geleden

🙋‍♀️Ik woon in de Brusselse rand! Morgen (volgens eigen telling) exact 6 weken alsook eerste echo! Heel spannend allemaal na een bbz vorig jaar!

3 jaar geleden

Reactie op SN CN

Niemand van Oost-Vlaanderen? 😊
Ik ben van Gent :)

3 jaar geleden

Ik ben van Limburg. 👋 Momenteel ben ik 4w+1. We hebben reeds een zoontje van 2017.

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Ik ben van België. Woon in Alken (dichtbij Hasselt). Ik ben 28 jaar, zwange ...
Ik ben 5w2d en krijg ook mijn eerste echo 31 juli! Ben trouwens ook van Limburg

3 jaar geleden

Aangezien jij in België woont heb ik is een vraagje.. Wat zijn de kosten van een NIPT test bij jullie?

3 jaar geleden

Die kost hier 260 euro maar wordt terug betaald, dus feitelijk rond de 8 euro

3 jaar geleden

Ik ook van België, Kortrijk! West-vlaanderen is hier onder vertegenwoordigd precies 😋 ik ook eerste kindje, vandaag eerste echo op 7+3, super spannend!

3 jaar geleden

Hallo, ik ben van Menen en momenteel 4w+1 zwanger van mijn eerste kindje. Da's West-Vlaanderen.