56 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag deze app geïnteresseerd, ik ben van Brugge 😊

3 jaar geleden

Nu 9 weken en 5 dagen zwanger kom uit Hasselt

3 jaar geleden

Centrum Antwerpen! Uitgerekend voor 13 maart 😍

3 jaar geleden

Aangezien jij in België woont heb ik is een vraagje.. Wat zijn de kosten va ...
Indien je wacht tot na 12 weken (?) geloof ik kost dit 8 euro. Daarvoor 250 euro. Zijn ze heel streng op!

3 jaar geleden

Reactie op Carobelgië

Dag allemaal, ik ben 30 jaar en ik ben van Hasselt en nu 7+1 zwanger. Morge ...
Hallo, ik ben 26jaar en ben van Houthalen. Ga in Hasselt naar de gynaecoloog. Ik ben 7w+3d, ook ons eerstje kindje. Spannend! Hopelijk alles goed verlopen met jou eerste echo. Groetjes

3 jaar geleden

Hallo! Proficiat allemaal! Ik ben ook van België (Oost-Vlaanderen). Gisteren positief getest en nu dus 4w3d ver (op basis van laatste menstruatie). Uitgerekend op 27/03 Zelf ben ik 30, en liet ik op 30/04 mijn mirena verwijderen. Na een maand veilig vrijen (nog bloedafname bij huisarts laten doen) stopten we daarmee. Dus nu zwanger na de 2de ronde. Sneller dan verwacht maar zo ongelofelijk gelukkig!

3 jaar geleden

Zijn er mensen die interesse hebben om een groepje aan te maken? Het lijkt me leuk om dingen te delen met mensen uit België die even ver staan in hun zwangerschap 😊

3 jaar geleden

Mail gerust naar maartbaby2021@gmail.com 😊

3 jaar geleden

Reactie op hankypank

Ben van Eksel. Nu 6+5. Nog wachten op de eerste echo tot 3 augustus.....
Hier ook van Eksel :) vandaag 8+3 zal dus voor eind februari of begin maart zijn hier

3 jaar geleden

Ik ben van Deinze (Oost-Vlaanderen) en nu 4-5 weken ver volgens de bloedtest :)

3 jaar geleden

Ik ben van Ieper. 😀 Ongeveer 5 weken ver. Uitgerekend eind maart ergens. 20 augustus voor mn eerste echo 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Sannee93

Hier ook van Eksel :) vandaag 8+3 zal dus voor eind februari of begin maart ...
Gezellig!

3 jaar geleden

Ik ben van Antwerpen (Schoten). Mama van Liam (9maanden) en zwanger van ons 2de kindje 😍 vandaag 8+3 weken, uitgerekende datum 1 maart 2021.

3 jaar geleden

Reactie op SN CN

Niemand van Oost-Vlaanderen? 😊
Beveren-Waas 🙋‍♀️ uitgerekend voor 20 maart

3 jaar geleden

Deurne & nu bijna 7 weken zwanger. Zo spannend allemaal & tof om zo’n app te hebben🙈 Al een echo gehad, de volgende 19/08🤩