29 Reacties

3 jaar geleden

Ohh sorry voor dit stadium geen tips. Crackers etc zul je al wel geprobeerd hebben. Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op Alecrimm

Ohh sorry voor dit stadium geen tips. Crackers etc zul je al wel geprobeerd ...
Ja droog voedsel zoals crackers, beschuit ook al geprobeerd maar lukt me niet om binnen te houden, ik kokhals bij alles en als ik dan verder zou eten moet ik overgeven

3 jaar geleden

Ik herken het. Neem ook Primperan, 3x per dag maar het helpt niet goed. Ik hou zoute chips momenteel binnen en daar kan ik een beetje van opkikkeren, al is het natuurlijk niet zo gezond maar beter iets dan niets. Koude watermeloen lukt ook redelijk. Succes!!!

3 jaar geleden

Baby Liga? Smelten op je tong wellicht dat zo doende wat voedingstoffen binnen blijven

3 jaar geleden

Baby Liga? Smelten op je tong wellicht dat zo doende wat voedingstoffen bi ...
Ken ik niet

3 jaar geleden

Hier niet kokhalzen. Maar wel direct misselijk en maagpijn bij alles wat ik eet. Ik kan niks eten zonder misselijk te worden. En heb natuurlijk mega veel honger wat mijn maag ook niet goed doet natuurlijk. Zit nu bij de huisarts te wachten voor iets wat helpt. Want morgen terug werken en dit zie ik nu niet zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Evy 1

Hier niet kokhalzen. Maar wel direct misselijk en maagpijn bij alles wat ik ...
Ik mag niet werken vanwege de COVID op mijn afdeling. Laat me weten wat de huisarts je voorschrijft

3 jaar geleden

Zooo vervelend! Bij mij haalt Emesafene 3x per dag zetpil de ergste misselijkheid weg. Waterijsjes en komkommer werkt bij mij goed maar echt gezond eten kan ik nu helaas ook niet. Probeer elke 1.5-2 uur iets kleins te eten. Veel sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Sarita87

Zooo vervelend! Bij mij haalt Emesafene 3x per dag zetpil de ergste misseli ...
Ja ik weet het, maar kan echt niet eten, ik kokhals als het nog maar voor mij staat

3 jaar geleden

Wat vervelend. Probeer iets te eten wat als een spons werkt. Daarnaast gaat bij mij hartig beter dan zoet. Sterkte ermee

3 jaar geleden

Reactie op jana_H

Ja ik weet het, maar kan echt niet eten, ik kokhals als het nog maar voor m ...
Wat onwijs vervelend! Is je urine al getest bij verloskundige? Kunnen ze aan meten of je aan het verzuren bent want dit loop je op den duur niet voor. Ik moest vanmorgen voor controle en was gelukkig goed maar anders moest ik aan het infuus.

3 jaar geleden

Bij mij helpen crackers en Granny Smith appels. En 's ochtends beginnen met heet water met verse gember.

3 jaar geleden

Reactie op jana_H

Ken ik niet
Staat gewoon bij de baby voeding in super of Kruidvat :)

3 jaar geleden

Staat gewoon bij de baby voeding in super of Kruidvat :)
Oh in Nederland dan , ik ben van België

3 jaar geleden

Jeetje wat vervelend zeg! Hier begint bij mij de misselijkheid met vlagen te komen, maar lang lang niet in deze mate! Ik hoop dat je snel iets vind wat voor je werkt! Pas goed op jezelf!

3 jaar geleden

Jeetje wat vervelend zeg! Hier begint bij mij de misselijkheid met vlagen t ...
Nu via het spoed binnen , op aanraden gynecoloog

3 jaar geleden

Hier ook. Ook de vraag 'wat zullen we eten' wekt al kokhalzingen op. Alles staat me tegen... Ik probeer allemaal kleine dingen tussendoor te eten; aardbeien, druiven, een halve cracker of rijstwafel. Ik eet waar ik zin in heb, iets is beter dan niets. Maar i.c.m. een laag energie niveau kun je mij wel opvegen deze week. Hopelijk gaat het na een tijdje over... Succes, en ik ben benieuwd wat de dokter zegt! Ik hou het topic in de gaten voor tips :)

3 jaar geleden

Reactie op Syld

Hier ook. Ook de vraag 'wat zullen we eten' wekt al kokhalzingen op. Alles ...
Ik heb nergens zin in om te proberen.. nu op het spoed

3 jaar geleden

Bij mij wisselt het per dag wat ik wel en niet kan eten. Zolang ik nog niet misselijk ben probeer ik er meteen een groente shake in te gooien. Beschuitjes kan ik op t moment wel goed handlen. Met kaas of jam. Ik probeer van alles in huis te hebben en telkens te bedenken waar ik dan weer wel trek in heb. Ik lust zo weinig maar heb zo veel honger!

3 jaar geleden

Update spoed: opname ziekenhuis vanwege te veel aceton in het lichaam, dit maakt je misselijkheid alleen maar erger en erger. Nu infuus met vocht en suiker en primperan infuus