12 Reacties
5 jaar geleden
Geen idee, ik vraag het me af.. het blijven bakerpraatjes denk ik.. Ik ben nu al 1,5 week bezig met antenataal kolven (dus ook flinke tepel stimulatie) en merk idd wel dat de baby dan beweeglijker wordt en ik harde buiken krijg. Tot nu toe heeft het niet doorgezet helaas. Maar heej, proberen kan altijd en wat voor de een niet werkt kan voor de ander wellicht wel werken toch? 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op bbgrlkl
Geen idee, ik vraag het me af.. het blijven bakerpraatjes denk ik.. Ik ben ...
Zo denk ik ook
Ondertussen al ananas en tonic geprobeerd maar dit zijn fabeltjes denk ik.
Al meer dan een week vrouwenmantel en frambozenbladthee aan het drinken. Vandaag gestript en nu tepelstimulatie haha we proberen alles 馃槀馃槀
5 jaar geleden
Als ik dat doe krijg ik ook harde buiken.. 馃槱maar heb dan zo geen zin als ik pijn voel. . Dan denk ik..馃檮 laat maar gewoon de natuur zn gang doen馃槀 lang zal t niet meer duren
5 jaar geleden
Ik kan zweren bij dadels dames, 6 dadels per dag. Ook de verlosmoeder op youtube heeft t daarover gehad.
https://www.babybytes.nl/nieuws/kan-het-eten-van-dadels-tijdens-de-zwangerschap-de-bevalling-minder-zwaar-maken
5 jaar geleden
Reactie op laraa
Heb je ervaring zelf ermee? Wat vond je goed gaan erdoor?
Ik had ook dadels gehaald.. schijnt dat jendan ook minder bloed verlies hebt met bevallen.. mja vind ik niet gek馃槀zoete troep.. ik krijg niet eens 1 af 馃槀馃槀馃槀