35 Reacties
5 jaar geleden
Dit was vrijdag met 10.6. Heel leuk om de armpjes en beentjes te zien bewegen. En echt uitgebreide echo gehad, hebben de doorsnede van de hersenen gezien (dan zie je een soort vlinder) en de maag en blaas (gewoon een zwarte stip 😂). Echt bizar wat er allemaal al in zo’n klein frummeltje zit!

5 jaar geleden
Ahh wat lief allemaal! Was deze echo inwendig of uitwendig? Ik moet om 19.15 maar heb net een uur en 7min in de wacht gestaan tot ik maar opgehangen heb omdat ik niet weet of me blaas nou vol moet zijn of juist leeg want als je het verkeerde doet kan je echo soms niet gedaan worden..
5 jaar geleden
Reactie op pregnantmommy
Ahh wat lief allemaal! Was deze echo inwendig of uitwendig? Ik moet om 19.1 ...
Ik heb dit nog nooit eerder gehoord hoor! Volgens mij staat de echo los van een volle of lege blaas😊
5 jaar geleden
Reactie op pregnantmommy
Ligt een beetje aan de termijn.
Hoe ver ben?
Als je blaas vol is drukt die je baarmoeder wat omhoog waardoor t met uitwendige echo vaak beter te zien is. Als dat niet lukt word inwendig gedaan. Vaak kun je dan daar wel even plassen tussendoor.
5 jaar geleden
Hier ook 13 maart uitgerekend! Heel mooi om te zien hoe bewegelijk al en prachtig beentje. Nog wel de nipttest volgende week ivm leeftijd...vandaag 43 jaar geworden 🥰

5 jaar geleden
Reactie op Maeleen88Nova
Ik heb dit nog nooit eerder gehoord hoor! Volgens mij staat de echo los van ...
Nee als je blaas te vol is kunnen ze de inwendige echo niet doen vertelde mijn verloskundige
5 jaar geleden
Reactie op Mama37
Ligt een beetje aan de termijn.
Hoe ver ben?
Als je blaas vol is drukt ...
Ik ben 10wk2d en heb de echo vanavond!
5 jaar geleden
Hier ook 13 maart uitgerekend! Heel mooi om te zien hoe bewegelijk al en pr ...

Gefeliciteerd!!
5 jaar geleden
Reactie op RAO08
Waaaaaauw ❤️ ik mag om 18.15
De dag duurt zoooooo lang
Succes♡
5 jaar geleden
Reactie op pregnantmommy
Bij mij was het uitwendig (10.6 en 7.5 ook al trouwens) en zeiden ze van tevoren dat m’n blaas halfvol moest zijn zodat die je baarmoeder wat naar voren drukt. Je hoeft dus ook niet uit elkaar te klappen 😉 Ik had uur van tevoren nog even geplast en toen nog groot glas water gedronken. De blaas was mooi vol zei ze.
En als het toch inwendig moet laten ze je nog even naar de wc gaan.
5 jaar geleden
Reactie op Mama37
Wat een mooi plaatje! En gefeliciteerd met je verjaardag
Dank je wel 🥰