37 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb thee plantjes in de tuin, munt, Ananas munt, chocolade munt, citroen melisse 😍
5 jaar geleden
Je hebt van Pickwick een doosje met 4 smaken cafeïnevrije thee, die zijn best prima te doen! Ook in rooibosthee zit geen cafeïne, dus die mag je ook onbeperkt drinken. Verder zit in witte theesoorten een heel klein beetje cafeïne, groene thee en zwarte thee het meest. (3 koppen gewone thee staat ongeveer gelijk aan 1 kop koffie)
Ben zelf een groot fan van thee dus heb meteen onderzoek gedaan haha!
5 jaar geleden
Kruidenthee. Ik heb met weer Clipper en Pukkah gehaald. Die laatste wel prijzig, Maja drink toch weinig anders 😅
5 jaar geleden
Goede dag, hier staat het duidelijk! Komt uit de app zwangerhap heel handig kan je alles invoeren mocht je twijfelen over producten

5 jaar geleden
Uitgelezen kans om meer thee te ontdekken zou ik zeggen! Ik heb een caffeine intolerantie (migraine enzo) dus al bij een halve kop thee gaat het mis. Al lang en breed gewend aan de alternatieven dus. Zoek eens een speciaal zaakje op met verse theeën. Mijn aanraders om eens te proberen zijn: rozenbottel, lemongrass, vervaine, gember en natuurlijk alle rooibos varianten met bv vanille of cranberry.. Er is echt ontzettend veel lekkers te verkrijgen! (:
5 jaar geleden
Ik zie hier heel vaak kruidenthee staan. Hierbij moet je heel goed letten op welke je kiest, in heel veel zitten namelijk plantengifstoffen!!!
https://www.iamafoodie.nl/thee-en-kruidenmelanges-hoe-zit-het-nu-met-plantengifstoffen-tijdens-de-zwangerschap/
5 jaar geleden
Reactie op ruy
Ben ik de enige die gewoon 1/2 koppen thee blijft drinken?
Nee hoor, hier ook! Drink wel meer thee maar ongeveer 2 koppen per dag normaal en de rest zonder cafeïne. Maar als het een keer meer is met maak ik me er ook niet te druk over, drink mijn thee namelijk zo licht dat ik 3 koppen uit 1 zakje haal en volgens mij verdeel ik de hoeveelheid cafeïne dus over meerdere kopjes
Zelf drink ik ook graag de marrocan mint van lipton, die is ook cafeïne vrij!