21 Reacties

4 jaar geleden
Kheb er 1 van de action de kleine
Prima ding savonds om 2100 kokend water erin en smorgens om 9 uur nog heet

4 jaar geleden
Wij hebben zelf 2 thermoskannen. 1 voor kokend water en de andere voor koud water. Van de Blokker. Deze hebben kleuren erom zodat je gelijk de goede hebt. Deze houd zn 8 tot 9 uur zn warmte goed vast. Kan 450 ml in dus voor een aantal voedingen prima. Ik doe 80 ml kokend water, 70 ml koud water.

4 jaar geleden
Reactie op SDekelver
Moet dit? Je geeft flesje toch op kamertemperatuur?
Onderweg kan ik dan flesje maken met wat warm en wat koud water en poeder. Koud neem ik mee in de Dopper, warm dan in een thermosfles.
Tot nu toe maakte ik flesjes vooraf en dan vroeg ik in een kroegje of bij iemand thuis voor kokend water: dan deed ik het au bain-marie, maar dat vind ik toch gehannes, liever alles zelf bij me

4 jaar geleden
Ik deed dat voor mijn zoontje ook altijd zo. Heel fijn! Ik las wel later dat kokend water in een fles gieten niet goed is, dus als tip: iets minder heet in de thermosfles doen. Ik had een fles van 500 ml, maar misschien kan minder ook wel. Ging niet altijd even goed, dus extra water was wel handig 😅

4 jaar geleden
Ik neem altijd een thermosfles mee (0.5ml). En een koud flesje water (kraanwater) en ik meng het terplekke. Vind ik handiger dan vragen aan mensen, vaak is het dan alsnog te warm. En nu kan ik mengen wat ik wil. Omdat ik niet wilde stuntelen met kwaliteit, heb ik een thermosfles gekocht bij mamaloesbabysjop.nl

4 jaar geleden
Reactie op SDekelver
In België maken en geven we de flesjes op kamertemperatuur. Niks moet nog o ...
Hier ‘mogen’ we geen lauw kraanwater gebruiken… 😅

4 jaar geleden
Ik heb een Thermos Dopper,écht ideaal. Ik gebruik hem voor onderweg (zoals eerder vermeld heet water mengen met koud water), maar ook voor 's nachts! Toen Milou nog vroeg in de nacht wilde drinken moest ik het nog mengen met koud water maar tegenwoordig komt ze pas tussen 4 en 5 en dan is het precies goed qua temp en scheelt mij met een half slapend hoofd naar beneden lopen hihi👌😁

4 jaar geleden
Reactie op MommyBabyGirl
Ik heb een Thermos Dopper,écht ideaal. Ik gebruik hem voor onderweg (zoals ...
Ik doe het gekookte water dan tussen 22 & 23 uur in de Dopper, dus blijft echt lang warm

4 jaar geleden
Wij hebben een thermosfles met temperatuuraanduiding, zoiets: https://www.allekabels.nl/thermosflessen/22105/3835043/thermosfles-met-display.html

4 jaar geleden
Reactie op derrie
Wij hebben een thermosfles met temperatuuraanduiding, zoiets: https://www.a ...
Dat is handig! Dank je

4 jaar geleden
Reactie op Rusty
Welke?:)
Klean kanteen, de kleine variant (300 ML ofzo) leek me voldoende en compact om mee te nemen.
Dus op jouw aanraden, dankjewel! Ik dacht: klean kanteen heeft zoveel jaren ervaring met thermosflessen die isoleert vast goed en zal niet lekken.
En een mooi bedrijf: duurzaam en familie bedrijf, daar geef ik graag m’n geld aan.
Leuk festival hè, madness 😜