23 Reacties

5 jaar geleden

Oh dat is een leuke! Bij ons slapen de katten en de hond in de slaapkamer. Maar zo ben ik zelf ook groot geworden!

5 jaar geleden

Dat ziet er profi uit! Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen wat te doen, met onze twee katten die bij ons op de slaapkamer slapen en de baby op komst. Ik lees vaak dat katten baby's toch wel uit de weg gaan, maar onze katten zijn zo lomp en lopen graag over onze hoofden snachts dat ik het toch wel spannend vind! Mag ik vragen waar je dit muggennet hebt gekocht? Ik heb ze nog niet eerder met koepel gezien, lijkt me een stuk veiliger dan zonder. Klinkt als een goede oplossing!

5 jaar geleden

Bij ons slapen de katten normaal gesproken op onze slaapkamer, maar wij zijn nu toch al aan het oefenen dat de katten beneden zijn wanneer we gaan slapen. Onze katten liggen nu al graag in het wiegje en deze zijn ook erg groot. Dus dat vind ik anders toch wel eng als de baby er is😯

5 jaar geleden

Ik heb hier ook voor gekozen 👍 de kinderkraft lovi hebben wij genomen muggen net zit geïntegreerd in de kap. Leek me ook handig als de kleine straks op eigen kamer slaapt om af en toe met lekker weer een klein dutje in de tuin te kunnen doen gelijk schaduw en bescherming en dan is het wiegje nog wat langer bruikbaar :)

5 jaar geleden

Reactie op Pindarotsje91

Dat ziet er profi uit! Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen wat te doen, ...
Zonder “bescherming” over het wiegje zou ik het inderdaad ook niet vertrouwen. Naar mijn gevoel vinden katten al die babyspullen veel te gezellig 🙃. Wanneer je op Google zoekt naar “Chicco Muskietennet Next2Me” kom je het tegen. Zelf heb ik geen wiegje van Chicco, maar wel het geluk dat het qua afmetingen overeenkwam.

5 jaar geleden

Reactie op Muri16

Ik heb hier ook voor gekozen 👍 de kinderkraft lovi hebben wij genomen mugg ...
Deze hebben wij als slaapwiegje aangezien wij vanwege de verbouwing van ons huis met hond en kat beneden slapen.

5 jaar geleden

Handig zeg, waar heb je deze gekocht??

5 jaar geleden

Wij hebben thuis ook twee van die Britse korthaar draken die altijd in bed slapen. We proberen ze nu buiten de kamer te sluiten maar hebben nu al slapeloze nachten doordat ze de kamer in willen🤣 Dus dit vind ik echt een goed idee!

5 jaar geleden

Dat is geweldig! Waar heb je dat gekocht?😊

5 jaar geleden

Reactie op I18

Handig zeg, waar heb je deze gekocht??
Het wiegje en muggennet zijn de volgende: - Troll Loft wieg 40x90 - Chicco muggennet Next2Me Wij hebben deze gekocht bij De Kinderplaneet (België), maar je vindt ze op verschillende plaatsen als je er achter Googlet.

5 jaar geleden

Omg dit is de beste tip ooit😭 Onze kat slaapt ook bij ons op de kamer en ik was me hier echt al zorgen over aan het maken! Thanks!!

5 jaar geleden

Oooh mijn dank is groot! Onze lieve maine coon slaapt ook altijd bij ons. Ik wil haar dat ook niet ontzeggen, super fijn.

5 jaar geleden

Wij hebben ook 2 katten en hebben een co-sleeper met ook z'n muggennet erover haha. Perfect gewoon. Voor vele een goeie tip! 😊

5 jaar geleden

Haha de poes kijkt verwijtend naar je op van hoe kan je me dat aandoen ik wil in dat bed😂😂😂 goeie tip trouwens!

5 jaar geleden

Hier een soortgelijke oplossing... Een houten frame gemaakt van zeer stevig horgaas (besteld via internet, is bestand tegen katten en hondennagels), vastgeniet aan frame (daarna een strip over de nietjes gelijmd zodat de nietjes nooit in het bedje kunnen vallen). Beplakt met vilt om bedje te beschermen. Onze kat van 6 kg kan erop liggen of springen, zal er nooit doorheen kunnen. Ik ben er blij mee (met dank aan een handige opa ;) Ook voor het ledikant van mijn eerste heb ik dit gedaan, voor het ledikant wel het frame in 2 delen gemaakt. (Overdag slaapt baby in wieg zonder “deksel”, met de deur dicht). En snachts als de kat op de kamer is is het deksel dicht) Ik heb het alleen de eerste maanden gebruikt dat baby bij ons op de kamer lag. Nu ligt ze in eigen kamer met de deur dicht :) Indien iemand nog interesse heeft... je kunt het zo komen ophalen (Venray, Limburg). Ook heb ik nog eentje voor ledikant afmeting...

5 jaar geleden

Hahha geniaal dit. Ik dacht dat ik de enige gekkie was, die (volgens anderen) koos voor mijn katten ipv mijn kind.. Maar nachten lang gekrabbel aan je deur is ook echt niet leuk. Wij gaan ook eens aan de knutsel. 💪🏻

5 jaar geleden

Hier ondertussen al in gebruik en het werkt geweldig. De katten moeten nog erg wennen aan de kleine en komen niet echt in de buurt maar het is fijn om te weten dat ze er niet zomaar in kunnen springen.

5 jaar geleden

Fijn dat dit goed werkt! Wij hebben dit netje ook gekocht nav dit topic, maar nog niet bevallen dus er ligt nog geen baby in. Kat kijkt er in ieder geval nog niet naar 😅

5 jaar geleden

Ik heb er nog 1 te koop. Tegen beter weten in gekocht voor een ander merk co-sleeper haha. We hebben nu de goeie. Deze kostte €35 incl verzendingen. Ik hoor het wel als iemand interesse heeft. Prijs komen we wel uit.

3 jaar geleden

Heey halloo, ik hoop dat iemand van jullie deze app nog heeft en dit toevallig leest, maar ik zou graag willen weten hoe jullie deze oplossing in de praktijk hebben ervaren😊 ik ben aankomende maand uitgerekend en nogsteeds opzoek naar de perfecte oplossing, dus ik hoor graag van jullie!