30 Reacties

5 jaar geleden

Ja super fijn! Ik heb hier niet zwanger ook een hele tijd mee geslapen. Totdat ik een vent naast me had haha. Ga hem zeker weer aanschaffen.

5 jaar geleden

Ik heb er ook al 2 aangeschaft met 5 hoezen. En kan naderhand als baby nestje gebruikt worden.

5 jaar geleden

Wellicht nog een tip; bij Ilmaha Handmade maken ze “relax hoezen”. Dat zijn hoezen die om de meeste voedingskussens passen. Je tovert het kussen hier mee om tot een baby nestje. Dit lijkt mij ideaal, zo krijgt het kussen een tweede leven.

5 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Wellicht nog een tip; bij Ilmaha Handmade maken ze “relax hoezen”. Dat zijn ...
Het ziet er heel leuk uit jammer genoeg geeft dit kans op warmte stuwing en rebreating bij je kindje en is het onveilig

5 jaar geleden

Bedankt!! Het kindje ligt hier alleen niet op het kussen maar er tussen, ik weet niet of dat uitmaakt?

5 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Bedankt!! Het kindje ligt hier alleen niet op het kussen maar er tussen, ik ...
Ja doordat het ertussen ligt zou het met zijn neus op het kussen terecht kunnen komen en dus zijn eigen uitgeademde lucht weer inademen. Hierdoor kan het zuurstof niveau in zijn bloed drastisch dalen met alle gevolgen van dien

5 jaar geleden

Ik heb er ook al eentje, van snoozzz. Slaapt erg fijn.

5 jaar geleden

Ik heb de doomoo buddy, maar met die hitte kan ik niks hebben 😂

5 jaar geleden

Reactie op S-R-

Ik heb de doomoo buddy, maar met die hitte kan ik niks hebben 😂
Ja hier is het nu redelijk aan het afkoelen

5 jaar geleden

Wie heeft die met bolletjes vulling Die is steviger die anderen zijn zo slapjes

5 jaar geleden

Wie heeft die met bolletjes vulling Die is steviger die anderen zijn zo sla ...
Ik heb een doomoo, dat is met bolletjesvulling.

5 jaar geleden

Mijn kussen van snoozzz heeft ook zo bolletjes

5 jaar geleden

Reactie op ju dith

Heeft iemand ook ervaring met deze voedingskussen? Ik ben erg aan het twij ...
Ja, van de week besteld en weer geretourneerd. In werkelijkheid ziet het er heel anders uit dan op de afbeeldingen. Vulling is veel minder waardoor je (althans ik) niet voldoende ondersteuning krijgt

5 jaar geleden

Bolletjes kraken behoorlijk. Voor overdag kan ik dat wel hebben, maar ‘s nachts word ik (en man) er wakker van. Tot nu toe best wat besteld, zowel L-vormige en U-vormige met verschillende materialen, maar nog geen winnaar gevonden :)

5 jaar geleden

Ik heb er ook met bolletjes en lijkt slap, maar bij mijn vorige zwangerschap ook gebruikt en was prima hoor, dan kan je het zelf zo vormen om je buik in te leggen.

5 jaar geleden

Heeft iemand hier die van de Hema? Die moet ook iets steviger zijn lees ik.

5 jaar geleden

Reactie op Sidenida

Ja, van de week besteld en weer geretourneerd. In werkelijkheid ziet het er ...
Dankjewel voor de tip.. dan ga ik denk voor de snoozzz voedingskussen.

5 jaar geleden

Reactie op ju dith

Dankjewel voor de tip.. dan ga ik denk voor de snoozzz voedingskussen.
Ben ik wel blij mee. Heeft ook bolletjes, maar geen geritsel. Verschillende leuke hoezen en eventueel kan je later ook nog vulling bij bestellen.