23 Reacties
4 jaar geleden
Je kan online al deze eisen invullen bij bijvoorbeeld Tui en die matchen dan wel hotels aan je? Of je kan langs een reisbureau gaan? 😅
4 jaar geleden
Reactie op sdbb
Dat dacht ik ook 😅 of zelf gewoon even op onderzoek uitgaan. Dit voelt een ...
Nou. En bedankt. Ik zit al wekenlang te kijken. Weet hoe het werkt. Maar elk hotel zoek ik ook op Google maps en dan lijkt de omgeving weer niet zo leuk. Plus.. er is zoveel keuze dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Vandaar dat ik hier vraag om leuke tips.
4 jaar geleden
Wij zijn meerdere keren naar Fariones playa gegaan in lanzarote. Heerlijk hotel. De poort uit lopen en je staat op het strand. De hoofdingang uit lopen en je staat op de boulevard. ☺️
https://www.tui.nl/suite-hotel-fariones-50920751/
4 jaar geleden
Krijg het gevoel dat mensen mijn vraag niet helemaal chill vinden. Ik wilde gewoon wat leuke tips. Ik zoek me helemaal suf. Maar heb DE vakantie nog niet gevonden. Allemaal ontbreekt wel iets of is het net niet qua omgeving. Vandaar dat ik htlet hier vraag. Er wordt over zoveel dingen gekletst hier. Wist niet dat dit een probleem zou zijn.
ADMIN
4 jaar geleden
Hoi allemaal!
Je mag op dit forum alles vragen, zowel over de zwangerschap en baby als daarbuiten. Naast (aanstaande) moeder ben je ook nog een “mens” met eigen behoeftes en interesses. Deze vraag past dus prima bij dit forum!☺️
Ik heb helaas geen tips voor je. Misschien dat op het algemene forum mensen meer ervaring hebben!
Succes en ik hoop dat je een leuke vakantie vindt.
4 jaar geleden
Reactie op Anonienke
Nou. En bedankt. Ik zit al wekenlang te kijken. Weet hoe het werkt. Maar el ...
Ok, sorry, maar omdat je ook al in een eerder topic allemaal tips hebt gevraagd, lijkt het er een beetje op dat je alleen maar zoekt naar iemand die voor jou hét perfecte vakantieadres heeft. En dan ook nog het liefst te boeken op een bepaalde site. Dus ik snap dat je tips zoekt, maar met zo’n eisenlijst kan je echt beter zelf zoeken. Of dus naar een reisbureau (zou ik persoonlijk nooit doen; weggegooid geld). Afstand van strand, zeezicht, afstand van centrum, all inclusive, airco, dat zijn op elke site heel makkelijke filters. Dus ik zou echt bijvoorbeeld eerst eens op een site als booking.com of iets soortgelijks zoeken naar een hotel dat aan die voorwaarden voldoet in Spanje. In de reviews kan je wel lezen wat anderen met kinderen ervan vonden. Succes!
4 jaar geleden
Reactie op sdbb
Ok, sorry, maar omdat je ook al in een eerder topic allemaal tips hebt gevr ...
Het is niet duurder als je naar een reisbureau gaat of via internet doet. Het is gewoon een extra service van het reisbureau.
Ik heb ook echt heeel lang gezocht en kwam er ook niet uit ondanks alle filters. Reisbureau heeft mij dus prima geholpen daarmee.
TS: helemaal geen gekke vraag hoor! Weet dat het super lastig is.
Je weet wat je wil en wat je niet wilt dus het reisbureau kan je hier echt goed mee helpen! 😃 Is ook heel lastig om een fijne vakantie te vinden voor jou, je partner en je kindje. 🌸
Mijn grootste ‘eis’ was een zwembadje voor de kleine + een speeltuintje zodat zij zich altijd kan vermaken. En wij wouden absoluut niet naar een hotel want als mijn dochter slaapt wil ik niet stil op een balkonnetje zitten.
(Wij gaan dus daarom naar Italië) De rest is altijd op te zoeken 😊 met de auto of lopen. Maar ik denk dat wat jij zoekt ook wel ergens is haha. Succes! ☀️
4 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Het is niet duurder als je naar een reisbureau gaat of via internet doet. H ...
Dat is niet helemaal waar, maar dat hangt wellicht ook af hoe je zelf boekt en hoe vaak je dat doet. Ik reis heel veel en heb daardoor ook veel loyalty accounts. Dan krijg je op veel hotelboekingen sowieso al korting. Vaak zijn er ook nog kortingen voor bijvoorbeeld boekingen die je via een app maakt. Dat zijn allemaal dingen die je mis loopt via een reisbureau. Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik altijd goedkoper uit ben dan wanneer ik via een reisbureau of reisorganisatie zou boeken. Ik ben dan ook wel altijd heel lang bezig om alles zo goed en goedkoop mogelijk te boeken. Daar moet je wel zin in hebben..
Pakketreizen vind ik ook altijd een ding; vaak zijn dat niet de fijnste combinaties. Het lijkt dan goedkoop, maar dan heb je bijv of ongunstige reistijden of een hotel dat qua ligging of luxe net niet ok is.
Dan boek ik liever een vlucht en hotel los. Vaak kan je bijv ook niet heen met de ene maatschappij vliegen en terug met de andere, hoewel dat heel veel geld/veel fijnere reistijden kan opleveren.
Ik vroeg me altijd al af wie er tegenwoordig nou nog gebruik maakt van reisbureaus, maar blijkbaar dus ook nog wel relatief jonge mensen. Prima hoor, het verbaast me alleen 😊
4 jaar geleden
Reactie op sdbb
Dat is niet helemaal waar, maar dat hangt wellicht ook af hoe je zelf boekt ...
Ah oké. Uiteindelijk ben je duurder uit bedoel je. Ik ben daar niet in thuis en doe het gewoon via een reisbureau, uiteindelijk ga ik lekker op vakantie dus voor mij is het prima. Ben er dan niet zo mee bezig. Ga er vooral lekker van genieten en het geld vergeet ik zo weer.
4 jaar geleden
Reactie op sdbb
Dat is niet helemaal waar, maar dat hangt wellicht ook af hoe je zelf boekt ...
Ik deed het normaal ook altijd op deze wijze. Dit jaar had ik hier echt geen tijd voor gezien onze verbouwing. Paar sites op lopen zoeken, uiteindelijk kon ik via de site van TUI het handigst filteren. Toen ik de locatie en hotel gevonden had kon ik het niet laten om toch even te kijken wat het zou kosten als ik het los zou boeken. Dit was uiteindelijk nog een paar honderd euro duurder. Dus toen heel snel via TUI geboekt 😅
4 jaar geleden
Ik woon zelf op mallorca in cala d'or. 3 kleine stranden. Alle hotels liggen op loopafstand van de stranden en zijn een aantal winkelstraten met ook veel restaurants. Ook een aantal leuke speeltuinen en ook hotels waar ke gebruik mag maken van de zwembaden als je wat besteld aan de bar, waar ik dus vaak heen ga met mijn zoontje van 16 maanden! Super plek om op vakantie te gaan!