Wij willen deze zomer naar Luxemburg op vakantie gaan. Heeft iemand tips voor een leuke camping, die kindvriendelijk is. Dus wel echt iets in t zwembad bijv voor de kids. Kleine sidenote, stacaravan of huisje moet te huren zijn op de camping.
Normaal gaan wij naar Spanje, maar in juni word onze 2e geboren dus willen we graag dichter bij huis zijn mocht er iets zijn of het niet gaan.
Landal Warsberg, is Duitsland maar op rij afstand van Luxemburg. Denk 1 uur van de grens, maar vanaf NL is het ongeveer even ver (voor ons)
Camping in Beaufort is simpel, maar wel leuk. Weet ff niet meer hoe de temperatuur van het zwembad was. Volgens mij gewoon prima te doen.
Deze had ik inderdaad gezien. Stond wel bij dat het overvol was bij het zwe ...
Dat ligt er denk ik ook vooral aan in welke periode je gaat. In de bouwvakperiode is het op elke camping altijd erg druk, daarom gaan wij altijd wat vroeger in de vakantieperiode dan heb ik daar eigenlijk nooit zoveel last van
Fuussekaul! Zo ontzettend gaaf! Zwembad is niet onwijs spannend maar een kind heeft genoeg aan water. Super leuk animatie, meerdere buiten en een grote binnenspeeltuinen en genoeg stacaravans e.d. wij gaan al 13 jaar naar deze camping.