39 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een bopita zwart via marktplaats gekocht toentertijd. Die doe ik nu voor een 2e ronde. Ik heb een lade eronder en we hebben er zelf retro wieltjes onder gezet. Best wel geinig. De lade vind ik dus heel fijn (sommige vinden t verschrikkelijk), luiers erin, en pampers doekjes enzo :)
5 jaar geleden
Kidsmill Alaska in het mat zwart van Babypark €329,-. Plaat is compleet zwart (dus niet alleen de rand) en schroeven zijn alleen aan de binnenkant zichtbaar. Wat duurder dan andere die wij hebben gezien, maar wij houden van een nette afwerking. Staat lekker stabiel. Er is ook evt. een variant met lade, maar die is niet heel diep.
Houd er rekening mee dat als je een zwarte box kiest met lade, de stofjes op de plaat boven de lade meer opvallen dan bij wit of hout (en het tussen de spijlen door niet handig is om stofvrij te maken). Dit viel mij op in de showrooms.

5 jaar geleden
Wij hebben de Luca in het zwart van Van Asten. Gaan hem dit weekend in elkaar zetten dus dan zal ik een foto maken!
5 jaar geleden
Bopita Retro van van Asten is net aangekomen ❤️ straks of morgen zet vriend 'm in elkaar. Wij hebben 'm in naturel genomen, maar is ook verkrijgbaar in het zwart.
5 jaar geleden
Reactie op mamavanleon
.

Bopita retro :-) deze dus! Hij staat bij ons nog niet trouwens, wij zetten ‘m rond de 37-38 weken pas op
5 jaar geleden
Reactie op NogEvenAnoniem
Bopita retro :-) deze dus! Hij staat bij ons nog niet trouwens, wij zetten ...
Jaa ik ben er zo blij mee 😍
5 jaar geleden
Reactie op AJ93
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar wij hebben de bopita rondo 2e han ...
Ik heb ook een bopita rondo zwart gekocht via mp. Zijn wel duurder, maar lijkt ook zn waarde te behouden. 250€ nieuw, mp rond de 180-200€. Wat ik er mooi aan vind: goed materiaal, niet zo pompeus omdat het rond is en heeft wieltjes om door de kamer heen te rijden. Nadeel: duurder en geen box la
5 jaar geleden
Reactie op panaceatic
Bopita Retro van van Asten is net aangekomen ❤️ straks of morgen zet vriend ...
Net opgezet! 😍 Ook in 't zwart verkrijgbaar dus.