39 Reacties

4 jaar geleden

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar wij hebben de bopita rondo 2e hands gekocht en helemaal zwart geverfd. 🤗

4 jaar geleden

Ik heb een bopita zwart via marktplaats gekocht toentertijd. Die doe ik nu voor een 2e ronde. Ik heb een lade eronder en we hebben er zelf retro wieltjes onder gezet. Best wel geinig. De lade vind ik dus heel fijn (sommige vinden t verschrikkelijk), luiers erin, en pampers doekjes enzo :)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij hebben de Europe baby Casper. Wij hebben hem van marktplaats maar ik heb m ook gezien bij babypark.

4 jaar geleden

Net voor de lockdown de babybox casper besteld. Mooie box met hangende lade.

4 jaar geleden

Kidsmill Sixties in mat zwart!! 😍 Helaas online nog niet te vinden, maar staat wel in de showroom van Babypark in Barendrecht. Heb je nu niks aan natuurlijk met de lockdown... Maar hij is wel gewoon leverbaar!!

4 jaar geleden

Casper 2 zonder lade helemaal prima en goedkoop!

4 jaar geleden

Reactie op JulesK

Kidsmill Sixties in mat zwart!! 😍 Helaas online nog niet te vinden, maar s ...
Ik krijg hem hopelijk snel binnen, dan kan ik een foto voor je maken.

4 jaar geleden

Kidsmill Alaska in het mat zwart van Babypark €329,-. Plaat is compleet zwart (dus niet alleen de rand) en schroeven zijn alleen aan de binnenkant zichtbaar. Wat duurder dan andere die wij hebben gezien, maar wij houden van een nette afwerking. Staat lekker stabiel. Er is ook evt. een variant met lade, maar die is niet heel diep. Houd er rekening mee dat als je een zwarte box kiest met lade, de stofjes op de plaat boven de lade meer opvallen dan bij wit of hout (en het tussen de spijlen door niet handig is om stofvrij te maken). Dit viel mij op in de showrooms.

4 jaar geleden

Wij hebben deze van babypark! Alles is zwart inderdaad

4 jaar geleden

Bopita retro 😍

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

Ik heb die van twf, vind het een mooie box!

4 jaar geleden

Wij hebben gister de onze opgezet. TWF box laura met lade. Ziet er netjes en stevig uit! Verder ook mooi afgewerkt. Heel tevreden over. 😊

4 jaar geleden

Wij hebben de Kidsmill mat zwart met lade, tip: er tussen schoon te maken op de lade met een swiffer haalt zo het stof weg 😊, ik vind hem heel mooi staan 😍❤️

4 jaar geleden

Wij hebben de Luca in het zwart van Van Asten. Gaan hem dit weekend in elkaar zetten dus dan zal ik een foto maken!

4 jaar geleden

Bopita Retro van van Asten is net aangekomen ❤️ straks of morgen zet vriend 'm in elkaar. Wij hebben 'm in naturel genomen, maar is ook verkrijgbaar in het zwart.

4 jaar geleden

Reactie op mamavanleon

.
Bopita retro :-) deze dus! Hij staat bij ons nog niet trouwens, wij zetten ‘m rond de 37-38 weken pas op

4 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Bopita retro :-) deze dus! Hij staat bij ons nog niet trouwens, wij zetten ...
Jaa ik ben er zo blij mee 😍
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op AJ93

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar wij hebben de bopita rondo 2e han ...
Ik heb ook een bopita rondo zwart gekocht via mp. Zijn wel duurder, maar lijkt ook zn waarde te behouden. 250€ nieuw, mp rond de 180-200€. Wat ik er mooi aan vind: goed materiaal, niet zo pompeus omdat het rond is en heeft wieltjes om door de kamer heen te rijden. Nadeel: duurder en geen box la

4 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Bopita Retro van van Asten is net aangekomen ❤️ straks of morgen zet vriend ...
Net opgezet! 😍 Ook in 't zwart verkrijgbaar dus.