15 Reacties

5 jaar geleden

Nooit meegemaakt maar sterkte ❤️

5 jaar geleden

Nog niet meegemaakt of over gehoord, veel sterkte en probeer steeds positief te blijven, ook al kan ik geloven dat het op dit moment moeilijk is.

5 jaar geleden

Sterkte!! ❤

5 jaar geleden

Reactie op Saarhh

Nog niet meegemaakt of over gehoord, veel sterkte en probeer steeds positie ...
Vooral schrik wat als het nog eens voor doet en ik het net als vandaag niets ervan ondervind..

5 jaar geleden

Sterkte🌹

5 jaar geleden

Sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee!

5 jaar geleden

Wat een geluk dat ze het tijdig hebben opgemerkt! Ik hoop dat je goed wordt opgevolgd en alles inorde komt 🍀

5 jaar geleden

Bij ons met 22 weken dat 1 van de tweeling het hart niet goed was. Het hartje klopte zo snel, dat het bloed niet goed werd rondgepompt maar zich ophoopte in het hele lijfje. We hadden er niet later bij moeten zijn, dan was het heel anders afgelopen. Een week lang in het ziekenhuis gelegen en ik heb hartmedicatie gekregen om de hartslag van de baby naar beneden te krijgen, dit ging naar 2 dagen al goed. Vorige week (bij 32 weken) mocht ik de medicatie weer stoppen. Morgen weer controle in het ziekenhuis. Ik voel de beide jongens goed, dus heb er vertrouwen in.

5 jaar geleden

Bij ons met 22 weken dat 1 van de tweeling het hart niet goed was. Het hart ...
Dank je voor reactie. Is toch wel even schrikken om zo iets mee te maken

5 jaar geleden

Hoe merk je dat zoiets gebeurt? Als je geen Doppler erop hebt..

5 jaar geleden

Reactie op BrendaMaas

Hoe merk je dat zoiets gebeurt? Als je geen Doppler erop hebt..
Als de baby niet meer zo actief zou zijn moet ik binnen. Ik heb ook geen dopler. Moet 2x per week aan de monitor.. Ik voelde het zelf ook niet dat er wat aan de hand was.

5 jaar geleden

Reactie op Cecetjuh

Als de baby niet meer zo actief zou zijn moet ik binnen. Ik heb ook geen do ...
Oké heftig.. ik hoop dat het allemaal goed komt voor jou/jullie 🌹

5 jaar geleden

Sterkte! 💜

5 jaar geleden

Reactie op Cecetjuh

Dank je voor reactie. Is toch wel even schrikken om zo iets mee te maken
Het is zeker schrikken. Maar gelukkig werd er heel snel en goed gehandeld in het ziekenhuis. Ze hebben ons goed geholpen en ook goed gerust weten te stellen. Nu uiteraard volledige controle vanuit het ziekenhuis en ook dat is fijn.

5 jaar geleden

Ook niet meegemaakt maar sterkte!