62 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even! Was hetzelfde van plan voor mijn 7 jarige dochter

5 jaar geleden

Misschien dat je daar iets leuks ziet?

5 jaar geleden

Die van mij gaat naar het kdv dus de traktatie zal wat anders zijn. Maar je kan deze zakjes kopen bij de action en stickers bestellen op internet en dan misschien vullen met wat leuks en lekkers en gekleurde confetti.

5 jaar geleden

Dit hebben wij! 😄 Corona proof (voor verpakt). En voor de juffen doen we roze koeken haha.

5 jaar geleden

Een foliezakje van de action met confetti en een sticker en de koekjes van geboortekoekjes.nl

5 jaar geleden

Ik heb een doos geboortekoekjes besteld, maar nog zeker 60 over (roze) mocht iemand interesse hebben om dit over te nemen

5 jaar geleden

Onze dochter van 6j geeft een snoepzakje met blauwe (fopspeen)snoepjes als haar broertje geboren is.

5 jaar geleden

Wij hebben deze :)

5 jaar geleden

Reactie op FlyLady

Mag ik vragen waar je deze gehaald heb?

5 jaar geleden

Bij de lidl heb je per stuk verpakte koeken. Rose met smarties erop. Er zitten er 6 in de verpakking.

5 jaar geleden

Bij de lidl verkopen ze roze donuts met kleine roze spekkies erop. Vlaggetje erop met hoera een meisje en klaar.. Simpel en lekker (ongezond 😉)

5 jaar geleden

Bij ons bij de jumbo hebben ze chocolade met roze/witte en blauw/witte spikkels erop. Ze zitten in een plastic zakje dus niet per stuk verpakt maar je hoeft er verder ook niet aan te zitten dus lijkt me geschikt.

5 jaar geleden

Bij mijn dochter op school mogen ze tot lockdown voorbij is helemaal niet trakteren.

5 jaar geleden

Deze heb ik besteld, voor thuis en ook voor op school, plus ook nog chocolade muntjes als extra erbij.. deze koekjes smaken zoo lekker ,ben bang dat ik ze zelf allemaal opeet voordat de kleine er is🤭

5 jaar geleden

Reactie op Elise1991

Bij mijn dochter op school mogen ze tot lockdown voorbij is helemaal niet t ...
Oh dat is balen. Ook niet voorverpakt?

5 jaar geleden

Reactie op FlyLady

Die zijn super leuk! Waar vandaan? 😇

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Oh dat is balen. Ook niet voorverpakt?
Nee in protocol wat ze nu gebruiken stond helemaal niks. Eerder mocht voorverpakt wel