Ik ben al wat aan het rondkijken naar leuke traktatie voor als m’n zoontje straks 2 wordt! Hebben jullie tips? Of al iets op het oog? Ben niet super creatief maar kan wel wat knippen en plakken 😜 foto’s zijn welkom!!
Ik ga zo'n papieren taart maken, van die taartpunten. Heb mini bellenblaas gehaald en Kinder chocola en wil nog klein potjes klei ofzo halen. En dan nog een thema bedenken haha. Ben nu aan het knippen en plakken voor de taart
Wij hebben het lekker simpel gehouden. Een papieren tasje met daarin een knijpfruitje en daar bovenop een vingerpoppetje van Peppa Pig, lintje eromheen en klaar. Die kan je bij de action halen en ook het papieren tasje heb ik daar weg. Scheelt hoop geld en werk 😎🥳
Vorig jaar hadden we vogelnestjes met schudeitjes, die vond ik zelf wel heel leuk. Dit jaar varkentjes met Danoontjes, dochter is helemaal gek van varkentjes 🐷😃
Leuk! Wij hebben zelf eens een kip gekregen van een jarig kindje en daarmee wordt effectief gespeeld, want sommige andere dingen gooien wij direct weg... Wat heb je met die rozijnendoosjes gedaan? Die lijken precies ook versierd?
Leuk! Wij hebben zelf eens een kip gekregen van een jarig kindje en daarmee ...
De doosjes zijn ook van de action en hebben een jungle thema met diertjes er op afgedrukt. Met een leuk touwtje op de rug van de diertjes en geknoopt en daaraan een label gemaakt met hoera sven 2