48 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook niet zo creatief maar onze kleine man van ook bijna 2 is gek op paw patrol en vond dit er heel leuk uit zien! Kant en klaar bestellen 🤭

3 jaar geleden

In de action zijn kleine boekjes te koop. Vind ik ook wel leuk voor die leeftijd 😇

3 jaar geleden

Ik ga zo'n papieren taart maken, van die taartpunten. Heb mini bellenblaas gehaald en Kinder chocola en wil nog klein potjes klei ofzo halen. En dan nog een thema bedenken haha. Ben nu aan het knippen en plakken voor de taart

3 jaar geleden

Wij hebben het lekker simpel gehouden. Een papieren tasje met daarin een knijpfruitje en daar bovenop een vingerpoppetje van Peppa Pig, lintje eromheen en klaar. Die kan je bij de action halen en ook het papieren tasje heb ik daar weg. Scheelt hoop geld en werk 😎🥳

3 jaar geleden

Hier Peppa zakje, met Peppa uitdeelboekje en rozijntjes waar ik Peppa/George opgeplakt heb. Nu alleen nog wat voor de juffen bedenken.

3 jaar geleden

Reactie op CVis

Hier Peppa zakje, met Peppa uitdeelboekje en rozijntjes waar ik Peppa/Georg ...
Zo dus 🙂

3 jaar geleden

Reactie op LotteM.

Ik ben ook niet zo creatief maar onze kleine man van ook bijna 2 is gek op ...
Oh dit vind ik heel leuk!! Wat een super leuke site ook, hier ga ik maar wat kan kiezen! 😍 dankjewel!

3 jaar geleden

Foto is van internet, maar ik ga dit maken!

3 jaar geleden

Reactie op RamonaS1990

Foto is van internet, maar ik ga dit maken!
Met danoontjes eronder!

3 jaar geleden

Vorig jaar hadden we vogelnestjes met schudeitjes, die vond ik zelf wel heel leuk. Dit jaar varkentjes met Danoontjes, dochter is helemaal gek van varkentjes 🐷😃

3 jaar geleden

Diertjes van action met doosje rozijntjes erop

3 jaar geleden

Wij geven een uitdeelzakje met een klein potje klei, een mini stickerboekje van action en een knijpfruitje.

3 jaar geleden

Reactie op Lvdp

Diertjes van action met doosje rozijntjes erop
Leuk! Wij hebben zelf eens een kip gekregen van een jarig kindje en daarmee wordt effectief gespeeld, want sommige andere dingen gooien wij direct weg... Wat heb je met die rozijnendoosjes gedaan? Die lijken precies ook versierd?

3 jaar geleden

Ik wil zoiets gaan doen denk ik. Alleen zitten er natuurlijk ook meisjes op de opvang dus misschien wel kijken voor geel of rose gekleurde auto's 😅

3 jaar geleden

Reactie op Helloo

Leuk! Wij hebben zelf eens een kip gekregen van een jarig kindje en daarmee ...
De doosjes zijn ook van de action en hebben een jungle thema met diertjes er op afgedrukt. Met een leuk touwtje op de rug van de diertjes en geknoopt en daaraan een label gemaakt met hoera sven 2

3 jaar geleden

Mandarijnen en daar iets op tekenen. Bijv een leeuwengezichtje. Misschien niet erg creatief, maar wel gezond en simpel.

3 jaar geleden

Ik heb bij action voor ieder kindje een doos stoepkrijt gekocht en daar een ballon en fluitje aan vast gemaakt🤷‍♀️

3 jaar geleden

Dit is het eindresultaat

3 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt, nu bijna af! In de taart puntjes doe ik een mini bellenblaas, potje klei en rozijntjes of iets

3 jaar geleden

Ik heb deze vandaag zitten knutselen. In de bek gaat een zakje koekjes of klein boekje en een knijpfruitje