16 Reacties

4 jaar geleden

Pinterest is je vriend! Als je zoekt naar zwangerschap traktatie kom je veel tegen. Succes!

4 jaar geleden

Kijk eens op geboortekoekjes.nl super leuke koekjes. Niet te groot en alles apart verpakt! Kan je zelf een leuk tekstje aan nieten

4 jaar geleden

Ik zag laatste op insta bij iemand die werkt in het ziekenhuis en die gaf mini KitKats met de tekst i have A break you too. Maar denk dat kindjes die slogan have A break have A KitKat nog niet kennen

4 jaar geleden

Hier ook juf, in groep 8! De kinderen willen in februari dolgraag een high tea organiseren als afscheid, superleuk! Maar of dit corona proof kan en mag... Ga jij verder nog iets leuks doen als afscheid? Ik zat inderdaad ook te denken aan leuke voorverpakte koekjes om te geven.

4 jaar geleden

Ik werk dan in het middelbare onderwijs en ben al met verlof gegaan, maar heb al mijn klassen op mini roze koeken (we krijgen een meisje) getrakteerd (200 stuks totaal 😳). Maar kan wel snappen dat als je maar één klas hebt dat je iets uitgebreider wil trakteren. Misschien cupcakes bakken en versieren? Weten jullie wat het geslacht is? Dan kan je daar eventueel ook iets mee doen en zelfs de kids betrekken bij het versieren

4 jaar geleden

Reactie op BrendaB

Kijk eens op geboortekoekjes.nl super leuke koekjes. Niet te groot en alles ...
Hier ook een juf! Een leerling heeft deze koekjes een keer uitgedeeld en wow, ze zijn zo lekker! Ik ga ze ook halen voor de klas en voor thuis.

4 jaar geleden

Ik heb slagroomsoesjes gedipt in witte chocola en daarna gedipt in roze en blauwe muisjes. Wist nog niet wat het werd. Dit was mn aankondiging 🥰

4 jaar geleden

Ik heb als afscheid een 'babyshower' gegeven bij de kleuters! Het was geweldig. Ik deed vier onderdelen: rompertjes versieren, poppen aankleden (met luiers), babytje prik (ezeltje prik maar dan met baby en speen) en cake met muisjes versieren (de traktatie). Groot succes!

4 jaar geleden

Ik heb als afscheid een 'babyshower' gegeven bij de kleuters! Het was gewel ...
Wat een super leuk idee!

4 jaar geleden

Reactie op tmvlr

Hier ook een juf! Een leerling heeft deze koekjes een keer uitgedeeld en wo ...
Ze zijn idd heel lekker! Wij hebben ook voor visite idd ingeslagen en voor grote broer om straks te trakteren💗

4 jaar geleden

Bedankt voor de leuke ideeën. De Pinterest ideeën lijken toch net niet goed genoeg te passen.

4 jaar geleden

Ik heb als afscheid een 'babyshower' gegeven bij de kleuters! Het was gewel ...
Wohooww! Wat gaaf. Hier kan ik mij zeker door laten inspireren 🥰. Dankje

4 jaar geleden

Reactie op BrendaB

Kijk eens op geboortekoekjes.nl super leuke koekjes. Niet te groot en alles ...
Die koeken heb je ook bij de plus

4 jaar geleden

Ik heb voor mijn collega's en bewoners cup cakes met blauwe muisjes gemaakt om te trakteren. Morgen mijn laatste werkdag dan eerst vakantie en aansluitend verlof💙

4 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Ik heb voor mijn collega's en bewoners cup cakes met blauwe muisjes gemaakt ...
Zie hier de foto

4 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Zie hier de foto
Sorry hoor de app doet raar mijn foto pakt die niet