Hoi, hoi! Zijn er nog meer juffen die zwanger zijn? Ik geef les in groep 3 en wil graag trakteren als ik met verlof ga. Hebben jullie inspirerende top ideeën? Die zijn nl van harte welkom 🙃
Ik zag laatste op insta bij iemand die werkt in het ziekenhuis en die gaf mini KitKats met de tekst i have A break you too. Maar denk dat kindjes die slogan have A break have A KitKat nog niet kennen
Hier ook juf, in groep 8! De kinderen willen in februari dolgraag een high tea organiseren als afscheid, superleuk! Maar of dit corona proof kan en mag... Ga jij verder nog iets leuks doen als afscheid?
Ik zat inderdaad ook te denken aan leuke voorverpakte koekjes om te geven.
Ik werk dan in het middelbare onderwijs en ben al met verlof gegaan, maar heb al mijn klassen op mini roze koeken (we krijgen een meisje) getrakteerd (200 stuks totaal 😳). Maar kan wel snappen dat als je maar één klas hebt dat je iets uitgebreider wil trakteren.
Misschien cupcakes bakken en versieren? Weten jullie wat het geslacht is? Dan kan je daar eventueel ook iets mee doen en zelfs de kids betrekken bij het versieren
Ik heb als afscheid een 'babyshower' gegeven bij de kleuters! Het was geweldig. Ik deed vier onderdelen: rompertjes versieren, poppen aankleden (met luiers), babytje prik (ezeltje prik maar dan met baby en speen) en cake met muisjes versieren (de traktatie). Groot succes!
Ik heb voor mijn collega's en bewoners cup cakes met blauwe muisjes gemaakt om te trakteren. Morgen mijn laatste werkdag dan eerst vakantie en aansluitend verlof💙