28 Reacties

5 jaar geleden

Ik zet gewoon een lekkere taart neer !

5 jaar geleden

Ik wil ook graag de bewoners trakteren en iets lekkers voor collega’s achter laten maar heb ook totaal geen idee. Dacht zelf aan roze soesjes ofzo, lekker creatief 🤣

5 jaar geleden

Ik heb vandaag een doos bonbons neergezet met chocolaatjes in de vorm van baby’s.

5 jaar geleden

Zelf wacht ik totdat de baby is geboren. Dan ga ik vrij veel doopsuiker brengen. Zo word het bij ons op het werk altijd gedaan

5 jaar geleden

Ik heb donuts getrakteerd 😄

5 jaar geleden

Ik ga iets van taart of cupcakes maken, met blauwe muisje erop;) Simpel, lekker en niet over de top👍🏼 Mits ik nog een keer op de koffie/thee langs kan gaan:)

5 jaar geleden

Ik had negerzoenen en dan het kopje eraf gesneden en dan in de roze muisjes gedoopt😊

5 jaar geleden

Ik ben volgende week voor het laatst en wil negerzoenen doen met daarop blauwe en roze muisjes, werk ook in de zorg en dit leek mij wel makkelijk voor de bewoners

5 jaar geleden

Super schattig! Hier doosjes tompoucen gekocht, was te lui om wat te maken🙈

5 jaar geleden

Ik had roze koeken mee. Wilde eerst zelf wat maken maar ivm Corona maatregelen op mm werk heb ik er voor gekozen dat niet te doen :)

5 jaar geleden

Ik ben voor zakjes popcorn gegaan en heb er zelf een kaartje aan gemaakt waar op stond ' ready to pop! '

5 jaar geleden

En iemand een leuk idee om er digitaal iets mee te doen? Ik werk thuis en heb sommige collega’s al sinds maart niet meer live gezien 😅

5 jaar geleden

Reactie op Ghisma

En iemand een leuk idee om er digitaal iets mee te doen? Ik werk thuis en h ...
Goed idee, ben ook benieuwd, zelfde situatie hier! Wordt een virtuele laatste dag voor mijn verlof straks.

5 jaar geleden

Reactie op Jody_

Ik ben voor zakjes popcorn gegaan en heb er zelf een kaartje aan gemaakt wa ...
Jaa dat doe ik ook... 😃

5 jaar geleden

Ik had negerzoenen met witte chocopasta en blauwe muisjes getrakteerd op m'n werk (ouderenzorg).

5 jaar geleden

Ik had cupcakes met blauw/witte sprinkels/voetjes

5 jaar geleden

Ik had cupcakes met blauwe en roze muisjes getrakteerd toen ik op werk ging bekend maken dan ik zwanger ben. Daarna heb ik niet meer getrakteerd.

5 jaar geleden

Reactie op Mellow

Ik heb donuts getrakteerd 😄
Leuk! Waar gehaald

5 jaar geleden

https://www.geboortesnoepjes.nl/collections/meisjes Hier hebben ze leuke snoepjes en dan in een grote pot lijkt mij ook leuk.

5 jaar geleden

Reactie op Maryam3082

Leuk! Waar gehaald
Dunkin' Donuts!