Tussendoor snacken

Verwijderd lid
21 dagen geleden
Volgen
Hoi hoi, Ik ben zwanger van m'n eerste kindje en nu 5+4 weken. Ik ben zo ontzettend moe en ook mijn eetlust voor grotere maaltijden is ver te zoeken. Snacken wil ik wel, maar ben een beetje inspiratieloos waardoor ik minder eet dan zou moeten. Dus wat eten jullie allemaal voor "lekkers" en gezonds tussendoor?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
Sanne1984
21 dagen geleden
Ik snij elke dag een hele komkommer in reepjes om tijdens het werk te kunnen snaaien. Wil gewoon steeds eten 😄 wat ik eet maakt me niet uit, dus dan kan ik net zo goed gezond doen. Rijstwafels met kaas zijn momenteel ook favoriet.
  • Rapporteren
FlyLady
21 dagen geleden
Cracker met appelstroop, komkommer met hummus, soepstengels, zoute crackers, rozijnen, fruit, groentechips,
  • Rapporteren
Ing5
21 dagen geleden
Beschuitjes met kaas, snoep komkommers, fruit, rijst crackers.
  • Rapporteren
Kiki en Jaimy
21 dagen geleden
Noten, cranberry's, zoete snack paprika's ,KIWI (Dat is echt mijn ding nu ) hartige sultans
  • Rapporteren
naomir
21 dagen geleden
Ik heb rijstwafels/crackers met hummus ontdekt! Hier zelfde probleem. Vooral die met gegrilde groenten van de AH vind ik erg lekker :)
  • Rapporteren
NogEvenAnoniem
21 dagen geleden
Ik heb ook weinig eetlust; ik heb net een bolletje met hagelslag op als avondeten. Ik eet fruit (watermeloen, kersen, aardbeien, nectarines, blauwe bessen) en crackers (knäckebröd, de dunne maiswafels van Albert Heijn in meeneemverpakking - paprika) met kalkoenfilet.
  • Rapporteren
mahely
21 dagen geleden
Ik heb ook de hele dag door zin om te eten. Eet watermeloen en mango tussendoor.
  • Rapporteren
lauraaaa-24
21 dagen geleden
Fruit, fruit en nog eens fruit ☺️ waar ik normaal altijd vol zat na het avondeten, lijk ik de laatste paar dagen een onverzadigbare trek te hebben 😅
  • Rapporteren
panaceatic
21 dagen geleden
Fruit, snoeptomaatjes, yoghurt.. probeer ik 😄
  • Rapporteren
Meissie
21 dagen geleden
Nou ik nog maar 4 weken maar zo’n ontzettende eetlust, ik raak niet vol... ik probeer gezond te eten, en normale porties, maar tussendoor neem ik weleens een extra koekje, of fruit.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
21 dagen geleden
Ananas, zoute popcorn en naturel ribbeltjes lays chips zijn mijn favorieten op dit moment! Haha
  • Rapporteren
MNC2
21 dagen geleden
Ik eet ook regelmatig zo van die soja papjes van Alpro met chocolade, valt best mee van calorieën en voedingswaarden en dan heb je toch het gevoel eens gesnoept te hebben 😊
  • Rapporteren
Verwijderd lid
20 dagen geleden
Dankjewel allemaal! Genoeg inspiratie opgedaan 😁
  • Rapporteren
Hermeline
20 dagen geleden
Ik heb echt geen eetlust en dwingt mezelf toch wat naar binnen te werken... Crackers, ontbijtkoek, blauwe bessen, kiwi, soep...
  • Rapporteren