23 Reacties

3 jaar geleden

Spannend!! Ik ben zelf tweeling en hoop er ook zo op🥰 ik had zelf op dag 11 na de eisprong al een positieve test.... ik moet nog een paar dagen wachten tot de echo

3 jaar geleden

Mijn opa vaderskant was van 2-eiig en mijn oma vaderskant 1-eiig. Ik heb echter wat hulp nodig gehad in het ziekenhuis, dus heb gezien dat ik maar 1 follikel had ontwikkeld deze ronde. Maar wie weet.. 1-eiig kan altijd nog ;)

3 jaar geleden

Reactie op Marb

Spannend!! Ik ben zelf tweeling en hoop er ook zo op🥰 ik had zelf op dag 1 ...
Spannend!! 🤗

3 jaar geleden

2 eiig is erfelijk bepaald, van 1 eiig is dit niet zo (althans, nog niet bewezen). Ik heb zelf een 2-eiige tweeling en bij mijn moeders kant zitten een aantal tweelingen in haar generatie.. Dus het kan. Afwachten 😉

3 jaar geleden

Ook tweelingen in de familie. Eerste kindje was 1 en altijd gezegd dat een 2e altijd een tweeling word. Haha. Dus ben er heel benieuwd naar. Maar nog even tot 31 juli wachten voor de echo 🙈

3 jaar geleden

Bij mijn bijde ouders zitten 2 eiige meerlingen in de familie en ik ben nu zelf zwanger van een tweeling 4e en 5e kindje ❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op Jelise

Bij mijn bijde ouders zitten 2 eiige meerlingen in de familie en ik ben nu ...
😍 Zóó leuk! Gefeliciteerd.

3 jaar geleden

Alleen twee eiige tweelingen krijgen kan erfelijk zijn en dan alleen bij de moeders kant. Dan maken de vrouwen blijkbaar meerdere eitjes tegelijk aan. Via je man kan dus niet doorgegeven worden.

3 jaar geleden

Voel je je nou echt heel misselijk als je zwanger bent van een tweeling? Ik heb namelijk het gevoel dat het er 2 zijn! Ik ben extreem moe, maar misselijkheid heb ik tot op heden nog geen last van ! Iemand ervaring?

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag een echo gehad en hebben 2 hartjes zien kloppen😊 dit was onze 6de terugplaatsing van IVF3 en hebben 2 embryo's terug geplaatst gekregen die dus allebei zijn blijven plakken🙏🍀 ik ben niet mega misselijk hoor, beetje met vlagen... wel heel erg moe! Het is echt nog zo onwerkelijk maar naar 3 jaar en 2 miskramen verder ein-de-lijk een fantastisch resultaat !!

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Voel je je nou echt heel misselijk als je zwanger bent van een tweeling? Ik ...
Toen ik zwanger was van een tweeling was ik vooral heeeeeel moe, geen grijntje misselijkheid gehad. De hele zwangerschap niet 😉

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag een echo gehad en hebben 2 hartjes zien kloppen😊 dit wa ...
Superleuk! Van harte gefeliciteerd! 👍🍀

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag een echo gehad en hebben 2 hartjes zien kloppen😊 dit wa ...
Wauw! gefeliciteerd!! 💞

3 jaar geleden

Gefeliciteerd🥰! Wij horen de 29e of het een tweeling is. Ook 2 embryo’s teruggeplaatst gekregen na een 3e Icsi poging. Ik ben wel erg moe en veel honger maar niet misselijk.

3 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Toen ik zwanger was van een tweeling was ik vooral heeeeeel moe, geen grijn ...
Ohh spannend zeg! Ik heb de 27e de eerste echo. Ik ben voor mijn gevoel nog nooit zo moe geweest. Zelfs niet met een nachtje door vroeger 🤪! Ik laat het hier zeker weten of het er 2 zijn!

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag een echo gehad en hebben 2 hartjes zien kloppen😊 dit wa ...
Fantastisch! Onwijs gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Ik ben wel wat misselijk maar niet extreem ofzo. Wel echt doodmoe.

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Voel je je nou echt heel misselijk als je zwanger bent van een tweeling? Ik ...
Hier dus hetzelfde. Ook het gevoel

3 jaar geleden

Oh men.. Ik knijp 'm best wel. Ik heb een 2 eiige tweeling van 2,5. De eerste test die ik deed is mijn profielfoto. Deze is savonds gedaan, dag voor m'n NOD. Al een beste streep. Nu heb ik zojuist opnieuw een test gedaan (vandaag echt al veel gedronken ook) en het is echt een knalstreep. De hcg streep stond er al zo voordat de controlestreep er überhaupt fatsoenlijk stond. Dit had ik dus bij m'n tweelingzwangerschap ook.. Dalijk is het weer een tweeling 😱 niet dat een tweeling niet leuk is.. Maar 2 tweelingen?! Oh men. Nu duurt 't wachten tot de echo nog langer. 🤣

3 jaar geleden

Ik ben nu 4+4 volgens mijn berekeningen btw.