33 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb de Leen bakker schommelstoel. De rugleuning is niet echt heel hoog. Maar je zit er ook niet uren achter elkaar in dus ik vind het wel prima.
Ohja en de stoel kan je alleen online ook kopen dus mocht je het niks vinden stuur je hem gewoon terug.
5 jaar geleden
Ik heb die van de leenbakker al aangeschaft voor onze eerste en die gaan we nu weer gebruiken. Die van de jysk vond ik te lomp en die is wat lager
5 jaar geleden
Ik heb die van Jysk! Hele mooie stoel, maar zit wel vrij hard vind ik.. ik heb hem nu nog in de woonkamer staan en hoop dat hij bij meer gebruik zachter gaat zitten 😊 qua hoogte komt de rugleuning tot het begin van mijn nek (ik ben nog. 1.68). De kleur vind ik zelf wel meer lichtblauw dan grijs (zie foto). Verder ruimte genoeg voor evt voedingskussen!

5 jaar geleden
De stoel van JYSK is inderdaad iets blauwer maar met grijze ondertoon, de stoel zelf was wel heel comfortabel toen ik heb uitteste in de winkel. Nu zie ik wel dat deze in NL 125 euro is, in België is deze 250 euro🥺🥺
5 jaar geleden
https://www.idecoratie.nl/collections/fauteuils/products/schommelstoel-linay
Ik ben voor deze gegaan! Denk dat het heerlijk is om m’n hoofd te kunnen laten hangen, lekker breed voor extra kussentjes en in verschillende kleuren. Wel duurder maar we hebben wel recht op een comfortabele stoel in de nacht:)
5 jaar geleden
Reactie op Alocart
Dit is inderdaad ook een mooie stoel maar vind het veel geld..
5 jaar geleden
Reactie op Alocart
Wij gaan ook voor deze, moet alleen de kleur nog kiezen. Heb je ‘m al binnen? Ik ben benieuwd wat er je ervan vindt!
5 jaar geleden
Wij hebben die van Jysk. Erg blij mee. Zit als je achterin gaat zitten meteen wat achterover en is lekker breed met hoge rugleuning. Wij hebben ooit een stoel bij leenbakker geprobeerd maar vond die erg rechtop of zelf wat voorover zitten als je tegen de leuning zat. In die van Jysk zaten we voor ons gevoel wat makkelijker. Zal een foto van die van ons zoeken, wel wat blauw toch idd.

5 jaar geleden
Die van de leenbakker is smaller.. zit je ook rechterop in (rugleuning is rechter) Die van jysk is een wat meer luie stoel vind ik. Bij die van de jysk is een kussentje in je rug wel fijn. Wij zijn voor die van de jysk gegaan.
5 jaar geleden
Wij hebben deze aangeschaft en enorm blij mee zit heerlijk!!
https://dominidesign.com/nl/charles-eames-schommelstoel-rar-zwart-frame.html