33 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de Leen bakker schommelstoel. De rugleuning is niet echt heel hoog. Maar je zit er ook niet uren achter elkaar in dus ik vind het wel prima. Ohja en de stoel kan je alleen online ook kopen dus mocht je het niks vinden stuur je hem gewoon terug.

5 jaar geleden

Hier ook de stoel van de leenbakker. Het is geen grote stoel in hoogte en breedte en daarom niet voor iedereen geschikt. Mijn man met lange benen kan er wel prima in zitten en ik zit er ook heerlijk in.

5 jaar geleden

Ik heb die van de leenbakker al aangeschaft voor onze eerste en die gaan we nu weer gebruiken. Die van de jysk vond ik te lomp en die is wat lager

5 jaar geleden

Ik heb die van Jysk! Hele mooie stoel, maar zit wel vrij hard vind ik.. ik heb hem nu nog in de woonkamer staan en hoop dat hij bij meer gebruik zachter gaat zitten 😊 qua hoogte komt de rugleuning tot het begin van mijn nek (ik ben nog. 1.68). De kleur vind ik zelf wel meer lichtblauw dan grijs (zie foto). Verder ruimte genoeg voor evt voedingskussen!

5 jaar geleden

De stoel van JYSK is inderdaad iets blauwer maar met grijze ondertoon, de stoel zelf was wel heel comfortabel toen ik heb uitteste in de winkel. Nu zie ik wel dat deze in NL 125 euro is, in België is deze 250 euro🥺🥺

5 jaar geleden

https://www.idecoratie.nl/collections/fauteuils/products/schommelstoel-linay Ik ben voor deze gegaan! Denk dat het heerlijk is om m’n hoofd te kunnen laten hangen, lekker breed voor extra kussentjes en in verschillende kleuren. Wel duurder maar we hebben wel recht op een comfortabele stoel in de nacht:)

5 jaar geleden

Dit is inderdaad ook een mooie stoel maar vind het veel geld..

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor deze, moet alleen de kleur nog kiezen. Heb je ‘m al binnen? Ik ben benieuwd wat er je ervan vindt!

5 jaar geleden

Wij hebben die van Jysk. Erg blij mee. Zit als je achterin gaat zitten meteen wat achterover en is lekker breed met hoge rugleuning. Wij hebben ooit een stoel bij leenbakker geprobeerd maar vond die erg rechtop of zelf wat voorover zitten als je tegen de leuning zat. In die van Jysk zaten we voor ons gevoel wat makkelijker. Zal een foto van die van ons zoeken, wel wat blauw toch idd.

5 jaar geleden

Wij hebben deze gisteren binnen gekregen van Petite Amélie. Hij zit heerlijk!!!

5 jaar geleden

Wij hebben deze gisteren binnen gekregen van Petite Amélie. Hij zit heerlijk!!!

5 jaar geleden

Reactie op Mar20

Wij hebben deze gisteren binnen gekregen van Petite Amélie. Hij zit heerlij ...
Ziet er mooi uit! Ik weet nog niet welke het gaat worden...

5 jaar geleden

Reactie op yonimacaroni

Wij gaan ook voor deze, moet alleen de kleur nog kiezen. Heb je ‘m al binne ...
Nee nog niet! Zit met smart te wachten. Ik ben voor beige velvet gegaan:)

5 jaar geleden

Had de blauw grijze van Jysk 2jr terug aangeschaft. Heeft mooie hoge rug. Ik ben zelf 1.80m en kan nog net met mn hoofd op de rand leunen. Zit prima, wel heb ik een kussentje gemaakt ter ondersteuning vd onder rug. Vind hem eerder blauw dan grijs.

5 jaar geleden

Die van de leenbakker is smaller.. zit je ook rechterop in (rugleuning is rechter) Die van jysk is een wat meer luie stoel vind ik. Bij die van de jysk is een kussentje in je rug wel fijn. Wij zijn voor die van de jysk gegaan.

5 jaar geleden

Reactie op wondertje28

Die van de leenbakker is smaller.. zit je ook rechterop in (rugleuning is r ...
En wat vind je van de kleur?

5 jaar geleden

Wij hebben deze aangeschaft en enorm blij mee zit heerlijk!! https://dominidesign.com/nl/charles-eames-schommelstoel-rar-zwart-frame.html

5 jaar geleden

Ik zou die van Jysk doen met de hogere rugleuning!

5 jaar geleden

Is een schommelstoel nu echt een voordeel tov een gewone stoel? Heb niet heel veel ruimte en om te schommelen heb je al snel wat ruimte nodig 😬

5 jaar geleden

Heb die van de leen bakker in de winkel nog kunnen proberen, maar ik vond hem niet prettig zitten door de lage rugsteun (ben zelf vrij klein, 1.68 cm, dus lijkt me nog vervelender zitten als je langer bent)