12 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben gisterenavond(terug) naar het ziekenhuis geweest nadat ik gestript was en een weeenstorm kreeg en er van overtuigd was dat mijn water was gebroken. Heb het even laten nakijken, maar test bleek uiteindelijk negatief. Zou toch even laten nakijken als je twijfelt. En het zweten snachts, ik ken er alles van 😅.

5 jaar geleden

Oooh dit is zo herkenbaar! Ik heb dit ook s’nachts.. wel heb ik overduidelijk zweetaanvallen want daar word ik wakker van. Kletsnat rondom borsten en schaamstreek. Ook ik heb dan zo groot als een tennisbal een natte plek in mijn ondergoed. Maarja.. vruchtwater? Afscheiding? Zweet? Urine? Ik heb geen idee 😅😂 Mijn VK heeft gezegd dat als het vruchtwater zou zijn je binnen 3 uur weer wat moet verliezen. Ook gaf ze als tip om boterhammenzakje in je ondergoed te leggen zodat het kan opvangen. Na 2à3 uur kijken wat je hebt opgevangen. Is er dan niets dan is het sowieso geen vruchtwater geweest.

5 jaar geleden

Ik heb gister ook zoiets gehad. Ik had een enorm vochtige onderbroek toen ik naar de wc ging. Ik ging op m'n hand blazen en kon zelfs wat opvangen in een bekertje Ik dacht echt dat het vruchtwater was, VK gebeld en die heeft er thuis zo'n test stick ingedaan. Maar helaas, het was waarschijnlijk hele waterige afscheiding.. Mijn kindje is nog steeds niet volledig ingedaald dus ze zei dat als mijn vliezen nu breken er een flinke vloedgolf uit zou komen haha. Goed om te weten .

5 jaar geleden

Ik ben blij dit te lezen van jullie! Heb namelijk precies het zelfde en al een paar dagen achter elkaar. Eerste dag vk gebeld maar was vals alarm. Toch twijfelde ik de afgelopen dagen omdat het echt vocht is. Maar blijkbaar is dst normaal de laatste dagen van de zwangerschap!!

5 jaar geleden

Reactie op k25ri

Ik ben blij dit te lezen van jullie! Heb namelijk precies het zelfde en al ...
Je geeft me hoop met je woorden ' laatste dagen van de zwangerschap' haha! Lets gooo

5 jaar geleden

Ik heb het ook gehad vorig weekend! Ook 'vruchtwater' kunnen opvangen. Met de test (wattenstaafje dat zwart moet kleuren) bleek het positief op vruchtwater. Echter provocatietest negatief. Toch volgens verloskundige wel gebroken vliezen en afwachten tot de weeën zouden beginnen. Volgende ochtend verloskundige weer langs geweest, ivm langdurig gebroken vliezen en geen weeën overgedragen aan ziekenhuis. Hier nog weer provocatietest moeten doen met eendenbek (op je hand blazen). Zij gaven aan dat het waarschijnlijk om een hoge vliesscheur ging en uiteindelijk dus weer naar huis gestuurd! Nu nog steeds aan het wachten, wel veel voorweeën.

5 jaar geleden

Reactie op LindaVeenstra27

Ik heb het ook gehad vorig weekend! Ook 'vruchtwater' kunnen opvangen. Met ...
Wat raar, ik had bijna hetzelfde. Ook twijfel geval of het vruchtwater was en dachten ze aan hoge vliesscheur maar mij hebben ze na 48 uur en geen weeen ingeleid bij 39+2. Wel was ik in de tussentijd in bad geweest en seks gehad (ik was overtuigd dat het afscheiding was 🙈) waardoor het risico op infectie was vergroot. Bij mij rook het vruchtwater trouwens niet zoet, maar ook niet zuur, beetje er tussen in. Heel verwarrend allemaal, gelukkig vond de verloskundige het ook nogal onduidelijk 😊

5 jaar geleden

Bij mij hetzelfde en bleek ook vruchtwater te zijn. Meteen de volgende dag ingeleid en s avonds ons zoontje in mijn armen kunnen nemen. Ze namen het meteen serieus terwijl ik ook maar een beetje was verloren. Laat jezelf niet afwimpelen.

5 jaar geleden

Weet iemand dat als je op je hand blaast en je verliest iets, kan dit ook urine zijn? Lees deze truc namelijk online maar twijfel of het dan niet ook urine kan zijn. Ik verloor net een koffie kopje aan vocht toen ik dit deed! Opgevangen en het is lichtgeel dus twijfel of het geen urine is. Qua geur haal ik er niets uit. Om 08u VK bellen 😜 maar kan uiteraard niet slapen nu

5 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Weet iemand dat als je op je hand blaast en je verliest iets, kan dit ook u ...
Ik dacht niet dat het urine kan zijn. vk kan dit snel checken. Hoop dat ze snel komt ! Succes

5 jaar geleden

Reactie op Moontje29

Ik dacht niet dat het urine kan zijn. vk kan dit snel checken. Hoop dat ze ...
Ze is geweest en bleek toch urine. Shit haha hoopte dat ons meisje zou komen😅

5 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ze is geweest en bleek toch urine. Shit haha hoopte dat ons meisje zou kome ...
Ah jammer. Zeer herkenbaar ! Moeten we toch nog even wachten ..