Uitrekendatums van de kleine wondertjes

madelonx
25 dagen geleden
Volgen
Dag lieve dames Zomaar even benieuwd hoeveel weken jullie zijn en wat jullie uitrekendatum is ! Mijn 5e week begint vandaag en zoals ik kan zien is mijn uitgerekende datum voor nu 14 maart 2021 🥰
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
240 reacties
Rowanda
25 dagen geleden
Ik ben nu 4+1. 20 maart uitgerekend😊
  • Rapporteren
Annew09
25 dagen geleden
Ik ben nu 6+4 en uitgerekende datum is 03-03-2021 (aan de hand van mn laatste menstruatie) ik verwacht dat het een paar dagen later wordt..
  • Rapporteren
Wensmama
25 dagen geleden
Volgens eigen berekening nu 6+2 en op 5 maart uitgerekend❤ nog even 2 weken volhouden tot de echo, dan weten we zeker hoe ver we zijn. Spannend allemaal he
  • Rapporteren
Cnan
25 dagen geleden
Voor mij zelf berekend 16 maart. Mag 10 augustus voor het eerst naar de verloskundige voor intake en echo
  • Rapporteren
Verwijderd lid
25 dagen geleden
6+2 en 5 maart uitgerekend. Gisteren een echo gehad ivm zorgen en eind van de maand gewoon 1 in het zkh
  • Rapporteren
madelonx
25 dagen geleden
Reactie op Wensmama
Volgens eigen berekening nu 6+2 en op 5 maart uitgerekend❤ nog even 2 weken volhouden tot de echo, dan weten we zeker hoe ver we zijn. Spannend allemaal he
Spannend! Ja ik kan ook echt niet wachten tot ik het hartje hoor kloppen en weet dat alles goed zit 🙏
  • Rapporteren
JuliaChristine
25 dagen geleden
Gefeliciteerd iedereen! Wij zijn vandaag 5+4, uitgerekende datum 10 maart 2021. 22 juli (op mijn verjaardag) de eerste echo! Super spannend.
  • Rapporteren
madelonx
25 dagen geleden
Reactie op JuliaChristine
Gefeliciteerd iedereen! Wij zijn vandaag 5+4, uitgerekende datum 10 maart 2021. 22 juli (op mijn verjaardag) de eerste echo! Super spannend.
Jullie ook gefeliciteerd ! 🥰 Ohhh wat spannend en speciaal op je eigen verjaardag! Komt vast helemaal goed nog eventjes wachten
  • Rapporteren
VékeH
25 dagen geleden
Reactie op Rowanda
Ik ben nu 4+1. 20 maart uitgerekend😊
Ik ook 😊 20 maart. 4 weken en 1 dag zwanger. Nergens last van.. Jij wel?
  • Rapporteren
xSabiien
25 dagen geleden
Precies 6 weken. 7 maart uitgerekend. 28e vroege echo met 8+2. Spannend!!
  • Rapporteren
Litchi
25 dagen geleden
Ik zit nu op 5+6 en ik ben 8 maart uitgerekend 😊
  • Rapporteren
Sabje85
25 dagen geleden
5+2 weken en uitrekendatum 12 maart 2021. op 4 augustus eerste echo 🥰
  • Rapporteren
Verwijderd lid
25 dagen geleden
Reactie op Cnan
Voor mij zelf berekend 16 maart. Mag 10 augustus voor het eerst naar de verloskundige voor intake en echo
Ik ook 16 maart Mag 4 augustus voor 1ste echo
  • Rapporteren
rena
24 dagen geleden
Ik ben 5+2 volgens mijn cyclus dus als het goed is mogen wij 12 maart 2021 ons eerste kindje verwelkomen😍 31 juli de eerste echo.. worden de langste 2 weken ooit vrees ik
  • Rapporteren
madelonx
24 dagen geleden
Reactie op rena
Ik ben 5+2 volgens mijn cyclus dus als het goed is mogen wij 12 maart 2021 ons eerste kindje verwelkomen😍 31 juli de eerste echo.. worden de langste 2 weken ooit vrees ik
Erg he .. al heel blij met het idee dat ik zwanger ben maar wat duurt het ineens lang zeg 🙈
  • Rapporteren
Sanne0410
24 dagen geleden
1 maart 🥰 afgelopen donderdag een echo gehad met een mooi kloppend hartje (6+3) nu ben ik 6+6 🥰 23 juli weer een echo
  • Rapporteren
Cnan
24 dagen geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik ook 16 maart Mag 4 augustus voor 1ste echo
Spannene, moet ik nog een weekje wachten🥺
  • Rapporteren
Verwijderd lid
24 dagen geleden
Ik ben 5+5 dus dat is 9 maart! 3 Augustus heb ik mijn eerste echo met bijna 9 weken 🥰
  • Rapporteren