249 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben nu 4+1. 20 maart uitgerekend😊

3 jaar geleden

Ik ben nu 6+4 en uitgerekende datum is 03-03-2021 (aan de hand van mn laatste menstruatie) ik verwacht dat het een paar dagen later wordt..

3 jaar geleden

Volgens eigen berekening nu 6+2 en op 5 maart uitgerekend❤ nog even 2 weken volhouden tot de echo, dan weten we zeker hoe ver we zijn. Spannend allemaal he

3 jaar geleden

Voor mij zelf berekend 16 maart. Mag 10 augustus voor het eerst naar de verloskundige voor intake en echo

3 jaar geleden

19/3 ❤️

3 jaar geleden

6+2 en 5 maart uitgerekend. Gisteren een echo gehad ivm zorgen en eind van de maand gewoon 1 in het zkh

3 jaar geleden

Volgens eigen berekening nu 6+2 en op 5 maart uitgerekend❤ nog even 2 weken ...
Spannend! Ja ik kan ook echt niet wachten tot ik het hartje hoor kloppen en weet dat alles goed zit 🙏

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Wij zijn vandaag 5+4, uitgerekende datum 10 maart 2021. 22 juli (op mijn verjaardag) de eerste echo! Super spannend.

3 jaar geleden

Reactie op JuliaChristine

Gefeliciteerd iedereen! Wij zijn vandaag 5+4, uitgerekende datum 10 maart ...
Jullie ook gefeliciteerd ! 🥰 Ohhh wat spannend en speciaal op je eigen verjaardag! Komt vast helemaal goed nog eventjes wachten

3 jaar geleden

Ik ben nu 4+1. 20 maart uitgerekend😊
Ik ook 😊 20 maart. 4 weken en 1 dag zwanger. Nergens last van.. Jij wel?

3 jaar geleden

5+1😘 13/3

3 jaar geleden

Precies 6 weken. 7 maart uitgerekend. 28e vroege echo met 8+2. Spannend!!

3 jaar geleden

Ik zit nu op 5+6 en ik ben 8 maart uitgerekend 😊

3 jaar geleden

5+2 weken en uitrekendatum 12 maart 2021. op 4 augustus eerste echo 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Cnan

Voor mij zelf berekend 16 maart. Mag 10 augustus voor het eerst naar de ver ...
Ik ook 16 maart Mag 4 augustus voor 1ste echo

3 jaar geleden

Ik ben 5+2 volgens mijn cyclus dus als het goed is mogen wij 12 maart 2021 ons eerste kindje verwelkomen😍 31 juli de eerste echo.. worden de langste 2 weken ooit vrees ik

3 jaar geleden

Ik ben 5+2 volgens mijn cyclus dus als het goed is mogen wij 12 maart 2021 ...
Erg he .. al heel blij met het idee dat ik zwanger ben maar wat duurt het ineens lang zeg 🙈

3 jaar geleden

1 maart 🥰 afgelopen donderdag een echo gehad met een mooi kloppend hartje (6+3) nu ben ik 6+6 🥰 23 juli weer een echo

3 jaar geleden

Ik ook 16 maart Mag 4 augustus voor 1ste echo
Spannene, moet ik nog een weekje wachten🥺

3 jaar geleden

Ik ben 5+5 dus dat is 9 maart! 3 Augustus heb ik mijn eerste echo met bijna 9 weken 🥰