249 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 5+5 dus dat is 9 maart! 3 Augustus heb ik mijn eerste echo met bijna ...
Ik 5 augustus .. met 8 weken & 4 dagen dus ook bijna 9 weken dus dat is ruim gepakt voor ons !

3 jaar geleden

Naar eigen berekening 6+3 en 4 maart uitgerekend. Nog 1.5 week tot de echo♡♡

3 jaar geleden

6+4 vandaag en mijn uitgerekende datum is 3 maart!:-) 4 augustus onze tweede echo met 9+6!:-)

3 jaar geleden

Nu 4+5, 16 maart uitgerekend. Eerste echo bij 7+3 op 31 juli

3 jaar geleden

Volgens de huisarts ben ik 4 maart uitgerekend. Is dan een andere telling dan de weken vanaf laatste cyclus, omdat ik een kortere cyclus heb dan gemiddeld. 31 juli heb ik m'n eerste echo, ben dan een 9tal weken.

3 jaar geleden

Hey!! 6+5 vandaag en 2 maart uitgerekend. Eerste echo op 24 Juli 😊🥰

3 jaar geleden

5+3 12 maart 🥰🙏

3 jaar geleden

Als ik terug tel gok ik op 2 maart. Ik heb komende dinsdag mijn eerste echo dus dan weet ik meer

3 jaar geleden

1 maart 🥰 afgelopen donderdag een echo gehad met een mooi kloppend hartje ...
Ik nu ook 6+6 volgens eigen berekening, zou ook 1 maart zijn dan! Nu woensdag eerste echo, ik hoop ook op een kloppend hartje! 😍

3 jaar geleden

Mijn eerste echo is 4 Aug dan ong 9 weken zwanger van de 2e.. Ik wil dit graag even met jullie delen.. Ons eerste kindje was een echte huilbaby koemelkallergie reflux ziekenhuisopnames etc. Uiteindelijk is alles goed gekomen en het is een heerlijk kind. Ik ging er toen de tijd echt aan onderdoor ik werd erg depressief. Ik wil van deze zwangerschap heel graag genieten maar ben zo zenuwachtig over wat komen gaat.. Liefs van een mama

3 jaar geleden

Reactie op loes3110

Ik nu ook 6+6 volgens eigen berekening, zou ook 1 maart zijn dan! Nu woensd ...
Ik duim voor jullie 🍀❤

3 jaar geleden

Volgens mijn berekening ben ik 21 maart uitgerekend van ons 4e wondertje

3 jaar geleden

Reactie op Lieke30

Mijn eerste echo is 4 Aug dan ong 9 weken zwanger van de 2e.. Ik wil dit gr ...
Pff jeetje dat begrijp ik moet ontzettend zwaar zijn.. probeer er lekker van te genieten hoe lastig dat ook mag zijn voor je ! Alles komt goed ❤️

3 jaar geleden

Vandaag 3+4 en ben 24 maart uitgerekend😊

3 jaar geleden

Voor nu 13 maart. Maar met termijnecho zal dat vast wel veranderen

3 jaar geleden

1 maart 🥰 afgelopen donderdag een echo gehad met een mooi kloppend hartje ...
Wat leuk! Ik had ook donderdag een echo. Dacht 7.3 te zijn maar weekje teruggezet naar 6.3 dus kom nu ook op 1 maart

3 jaar geleden

Precies 6 weken. 7 maart uitgerekend. 28e vroege echo met 8+2. Spannend!!
Ik ook precies 6 weken en 7 maart 🥰 alleen nog iets langer wachten, heb pas de 31e mijn 1e echo

3 jaar geleden

Ik ben nu 5+4 week heen Van mijn eerste kindje Mijn man zijn 2 kindje 10 maart uitgerekend 21 jullie de echo spannend 🤗

3 jaar geleden

Volgens berekeningen nu 6 weken en 7 maart uitgerekend. Afwachten tot de echo 30 juli. Spannend

3 jaar geleden

Reactie op Deb90

Naar eigen berekening 6+3 en 4 maart uitgerekend. Nog 1.5 week tot de echo♡ ...
Ik ook! Vandaag 6+3 en 4 maart uitgerekend 😁