8 Reacties

5 jaar geleden

Ja deze is niet zo erg je gaat een zakje voor geschreven krijgen deze is wel niet te drinken . Maar helpt wel . Heb ook blaasontsteking gehad

5 jaar geleden

Ja al 2 keer gehad. Kreeg gewoon antibiotica voorgeschreven. Ze zetten de urine wel op kweek om na te gaan welke bacterie er in zit.

5 jaar geleden

Jup, kreeg antibiotica en toen was het zo weg!is heel normaal tijdens zwangerschap omdat het gevoeliger is

5 jaar geleden

Jup! Hier hetzelfde AB gehad en een kweek en die was goed!! De kweek is voor streptokokken, komt weinig voor maar mocht dit eruit komen krijg je tijdens de bevalling een AB kuur via het infuus!

5 jaar geleden

Reactie op Miesan

Ja deze is niet zo erg je gaat een zakje voor geschreven krijgen deze is we ...
Nee hoor, dat zakje wat jij bedoeld heet Monuril=Fosfomycine en das helemaal geen 1e keus bij zwangerschap. Beter schrijven ze een andere kuur voor.

5 jaar geleden

Ja! Ik heb vorige week ook urine ingeleverd. Ik had niks geen klachten eigenlijk behalve een harde buik. Maar ik heb antibiotica gehad en dat gaat nu beter.

5 jaar geleden

Ik heb bij beide zwangerschappen last gehad van blaasontstekingen. Ik kreeg antibiotica en toen was het met een paar dagen weg.

5 jaar geleden

Ja as we speak. Zaterdag aan de monitor gelegen omdat ik echt veel pijn had. Blijkbaar een serieuze infectie. Morgen of woensdag heb ik de uitslag. Zaterdag monuril gekregen en ingenomen voor het slapengaan. Nu vooral veel water drinken en dagelijks glas cranberrysap.