23 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan center parcs en zijn dan altijd op het park buiten boodschappen om. Je weet wat je krijgt en daar hou ik wel van馃檲 locatie maakt niet echt uit zijn allemaal wel leuk en hebben veel te doen

4 jaar geleden

Wij zijn bij centerparcs naar kempervennen & heijderbos geweest. En bij landal naar vennenbos. Allemaal prima bevallen met de kleine鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op Juudii

Wij gaan center parcs en zijn dan altijd op het park buiten boodschappen om ...
Welk park

4 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Welk park
Vorige week naar Centerparcs Zandvoort geweest. Ligt vlak naast het strand, dus ideaal bij mooi weer. Centerparcs Kempervennen is heel groot, veel te doen, mooie natuur.

4 jaar geleden

Overal is wel iets te doen bij een vakantiepark. Cp zandvoort aan zee, cp de haan in Belgi毛, roompot parken hebben ook genoeg voor baby's. Ik zou zelf kijken naar een binnenzwembad en binnenspeeltuin, evt kinderboerderij.

4 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Welk park
Kempervennen, heijderbos, meerdal. In Frankrijk village nature is ook onwijs leuk zeker in de zomer met lekker weet

4 jaar geleden

Wij zijn toevallig nu op landal vennebos en ook eerder naar centerparcs kempervennen geweest. Bevalt goed. Willen ergens in november nog eens naar een ander centerparcs of landal park.

4 jaar geleden

Hof van saksen! Alles is ingericht op baby鈥檚 en kleine kinderen en ze hebben ook gewoon een extra babykamer in het huisje. Is wel iets prijziger maar ik vond dat het zeker waard! Heb echt zo genoten 馃槉

4 jaar geleden

Vraagje aan iedereen die hier heeft gereageerd: hebben jullie daar dan ook huisjes met een extra babykamer? Of zetten ze dan gewoon een ledikantje bij? Heb 0.0 ervaring met centerparcs of landal haha 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Vraagje aan iedereen die hier heeft gereageerd: hebben jullie daar dan ook ...
Wij nemen altijd haar campingbed mee met eigen matras van thuis er in. 鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Vraagje aan iedereen die hier heeft gereageerd: hebben jullie daar dan ook ...
Er ligt standaard een babybedje en stoeltje in de gangkast bij center parcs.

4 jaar geleden

Reactie op Juudii

Er ligt standaard een babybedje en stoeltje in de gangkast bij center parcs ...
Dit is ook mijn ervaring. Het bedje moet je dan in 1 van de slaapkamers zelf neerzetten. Wel maar 1 keer in centerparcs geweest en nog nooit bij landal. Bij europarcs moet je het echt reserveren. Bij europarcs zijn kamers zijn wel relatief klein om het bedje nog bij te plaatsen, je moet dan vaak 1 bed op z鈥檔 kant zetten. (Wel mooiere/nieuwere huisjes)

4 jaar geleden

Reactie op Juudii

Er ligt standaard een babybedje en stoeltje in de gangkast bij center parcs ...
Alleen helaas geen baby beddengoed.. en nergens te vinden wat dat kost om bij te nemen.

4 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Alleen helaas geen baby beddengoed.. en nergens te vinden wat dat kost om ...
Als het kind in een slaapzak ligt, dan is het toch een kleine moeite om een hoeslaken/molton in de tas te gooien? Overigens zal ik nooit aanraden om bij CP te overnachten maar dat terzijde ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Sidenida

Als het kind in een slaapzak ligt, dan is het toch een kleine moeite om een ...
Waar dan wel? 馃槉

4 jaar geleden

De bongerd in tuitjenhorn! Echt een aanrader

4 jaar geleden

Reactie op Annabel92

De bongerd in tuitjenhorn! Echt een aanrader
Dat ziet er inderdaad erg leuk uit, ga ik onthouden! 馃憤

4 jaar geleden

Wij zijn naar landal Hellendoornseberg geweest. Daar jeb je speciale kinderhuisjes met een omheining om de tuin. Vooral de omheining vonden wij heel erg fijn. Ook staat er een zand/watertafel, tramloline en een glijbaan in de tuin en verder is het huisje kindproof. Er is een binnenspeeltuintje en een binnenzwembad op het park. In de omgeving heb je 2 grote speelboerderijen.

4 jaar geleden

Reactie op Jenniiferd

Wij zijn naar landal Hellendoornseberg geweest. Daar jeb je speciale kinder ...
Leuk, dankje! Die is hier in de buurt (uur rijden) dus dat gaat hem worden 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Jenniiferd

Wij zijn naar landal Hellendoornseberg geweest. Daar jeb je speciale kinder ...
Wij hebben ook bij deze Landal geboekt voor de herfstvakantie. Bedankt voor de tip!