Hoi hoi,
Als ik misselijk ben of last heb van mijn buik dan krijg ik soms paniekaanvallen (ben hier al een tijdje mee bezig) en wat mij vaak gerust stelt is valeriaan nemen. Nu merk ik dat ik wat gevoeliger ben voor paniekaanvallen maar lees ik op internet dat valeriaan nemen niet perse slecht is maar ook dat het niet aangeraden wordt. Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik ben niet van plan om het dagelijks in te nemen maar bijvoorbeeld een enkele keer voor het slapen gaan zodat ik in ieder geval een goede nacht heb en minder gevoelig wordt voor de paniekaanvallen.. Wat raden jullie aan?
Liefs
Niet mee overdrijven...
Als je het af en toe neemt kan het volgens mij geen kwaad.
Met kruiden ben je best wel voorzichtig.
Zo mag ik bvb geen vrouwenmantel thee drinken omdat ik dan spontazn weeën krijg.
Ik heb lange tijd last gehad van paniekaanvallen. Helaas werkte Valeriaan niet. Kamillethee voor het slapen gaan en telefoon wegdoen, hielp wel. Succes!
Met valeriaan is niet genoeg onderzoek gedaan op zwangere dieren of mensen om uitspraak te kunnen doen over de schadelijkheid van het gebruik. Het gebruik van valeriaan tijdens de zwangerschap wordt daarom door apothekers afgeraden.
Als ik me slecht voel heb ik net hetzelfde! Vreselijk lastig en het verhelpt de misselijkheid zeker niet, integendeel! Al eens bachbloesems geprobeerd?
Hi, Heb je wel eens je B12 laten testen? Ik krijg last van paniek aan vallen en voel mij niet in orde als ik dit niet slik. Het duurt een paar weken maar als je level stabiel is voel je je een stuk beter. Een b12 tekort kan psychische klachten geven helaas weten veel mensen dit niet.