6 Reacties

5 jaar geleden

Misschien is het niets voor jou, maar ik neem ‘s avonds graag een kop ‘time to relax’ thee van Lipton. Dit is met kamille lavendel, linde en vanille.

5 jaar geleden

Niet mee overdrijven... Als je het af en toe neemt kan het volgens mij geen kwaad. Met kruiden ben je best wel voorzichtig. Zo mag ik bvb geen vrouwenmantel thee drinken omdat ik dan spontazn weeën krijg.

5 jaar geleden

Ik heb lange tijd last gehad van paniekaanvallen. Helaas werkte Valeriaan niet. Kamillethee voor het slapen gaan en telefoon wegdoen, hielp wel. Succes!

5 jaar geleden

Met valeriaan is niet genoeg onderzoek gedaan op zwangere dieren of mensen om uitspraak te kunnen doen over de schadelijkheid van het gebruik. Het gebruik van valeriaan tijdens de zwangerschap wordt daarom door apothekers afgeraden.

5 jaar geleden

Als ik me slecht voel heb ik net hetzelfde! Vreselijk lastig en het verhelpt de misselijkheid zeker niet, integendeel! Al eens bachbloesems geprobeerd?

5 jaar geleden

Hi, Heb je wel eens je B12 laten testen? Ik krijg last van paniek aan vallen en voel mij niet in orde als ik dit niet slik. Het duurt een paar weken maar als je level stabiel is voel je je een stuk beter. Een b12 tekort kan psychische klachten geven helaas weten veel mensen dit niet.