10 Reacties
4 jaar geleden
En heb je nagedacht over normale melk? Hier zijn we van geitenkv overgestapt naar volle geitenmelk en daarna naar gewone melk.
Vooral omdat ik heb begrepen dat in dreumesmelk onnodig extra suiker zit. En de extra vitamines halen ze al uit vast voedsel.
4 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
Hij krijgt overdag gewone melk maar met bedtijd en nachtvoeding kv nog 🙈
Ik zou het lekker makkelijk voor jezelf maken en helemaal over naar normale melk. Dat kunnen die darmpjes echt wel aan als de rest van de dag al gewone melk is :)
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Maar de gewone melk kan je toch ook opwarmen en in een fles? Ik zie het pro ...
Ja dat klopt. Het is ook geen groot probleem maar ik kies er toch wel voor om elke avond toch 1 flesje te geven voor de extra vitamientjes. En ja, ik weet dat ze het niet nodig hebben maar dat is ook niet mijn vraag in deze topic.
4 jaar geleden
Wij hebben nu geitenmelk KV van Kruidvat, die vind ik qua prijs wel goed te doen. Laatst had mijn man gewone KV gekocht aangezien die andere uitverkocht was. Dat was geen succes, echt een aantal drama nachten gehad. Nu weer over op geitenmelk KV. Deze week is ze 1 geworden en pas sinds deze week eet ze tussen de middag een hele boterham (daarvoor waren het alleen hapjes). Zodra dat stabiel is, wil ik wel gewone melk gaan proberen maar zijn er nog niet uit wat.
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
O ja zo, ik dacht enkel dat je niet wist dat je gewone melk ook in een fles ...
Oeps sorry haha ik heb het dan verkeerd begrepen🤦🏽♀️ ik heb alleen het gevoel dat hij voller zit met de kv ipv gewone melk 😂 en hij houdt van melk drinken voor het slapen… dus vandaar die keus 🤔