6 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij is dit vooral huilen maar wel moe zijn ze heeft dan om 1700 fles op en leg haar rond 1830 weg … al zou ze dan een dutje doen van 20/25 is dit vaak genoeg voor haar maar dat lukt dus niet altijd Ze krijgt dan rond 2100 de laatste… dit dutje vervalt rond 6/7 maanden denk ik als de fles van 1700 vervangen wordt door een grote groentenhap en dan rond 1930 laatste fles.. denk ik…

2 jaar geleden

Reactie op mikinovife

Bij mij is dit vooral huilen maar wel moe zijn ze heeft dan om 1700 fles op ...
Ah ja onze flesjes liggen anders. Ik geef om 15u flesje en om 17u gaat hij normaal slapen. Voor max 45 minuten. En dan om 19u flesje en dan bedtijd voor de nacht 🙈

2 jaar geleden

Oh ja idd ik begin pas om 9 uur smorgens 😬

2 jaar geleden

Reactie op mikinovife

Oh ja idd ik begin pas om 9 uur smorgens 😬
Oh zalig 😂 hier is het opstaan om 7u elke dag 😂 maar wel goed te combineren met mijn dochtertje van 2 die naar de creche gaat dan is iedereen klaar optijd

2 jaar geleden

Wij gooien vaak met de pet naar dat laatste dutje... hij is dan wel echt op om 1900 maar dat laatste dutje zit net te kort op zijn 2de .. dus wij slaan hem wel eens over of hij moet zelf in slaap vallen

2 jaar geleden

Ik heb dezelfde struggles ik denk dat ik het dutje van 1200-1400 laat varen en het laatste dutje wat eerder met een flesje er voor in ga zetten. Dan zijn de dutjes hopelijk van 9:00-11:00 en 14:30-16:00 oid.