Hi dames,
Ik ben op 26 maart bevallen. Ik merk dat mijn buik langzaam aan het wegtrekken in en ik weer een beetje in mijn oude blousjes/shirtjes pas. Echter passen mijn broeken of leggings totaal niet meer.. mijn heupen lijken 2x zo breed te zijn geworden. Hebben meer dit? Zo ja, weten jullie of dat weer terug gaat naar het oude? Eventueel met oefeningen..
Hier hetzelfde (bijna 6 weken verder). Ik krijg m’n normale broeken ook niet verder dan m’n bovenbenen. Ben benieuwd of het nog terug gaat of zo blijft.
Ja hier ook en morgen 5 weken geleden bevallen ook de eerste.. hoop ook echt dat het nog weg trekt... ik had maat 36 en zelfs 38 broek pas ik niet in (40 nog niet geprobeerd durf dat niet als dat ook niet past 🤣)
Ellendig he, ik ben nu ook bijna 6 weken verder en heb nu maar nieuwe broek ...
Hahaha ja precies. Ik moet voor mijn werk ook nieuwe broeken bestellen, maar ik wacht nog maar eventjes.. heb nog tot 29 juni dus hoop dat het tegen die tijd in elk geval iets beter is
Had ik na de 1e ook, en nu ook weer! Vorige keer kwam het weer goed maar mijn lijf heeft er lang voor nodig merk ik. Het was echt 9 maanden op, 9 maanden af (qua gewicht). Ik kon vorige keer pas na een maand of 4 die zwangerschapsbroeken aan de kant gooien 🤦♀️
Had ik na de 1e ook, en nu ook weer! Vorige keer kwam het weer goed maar mi ...
Oei dus nog even geduld hebben.. mijn gewicht gaat nu redelijk snel.. maar mn lichaam heeft wel even de tijd nodig qua oude figuur. Het is natuurlijk pas 2 weken geleden en ik ben ongeduldig🙈
Ik was heel snel het gewicht al kwijt, maar mijn lichaam heeft nog wel een weg te gaan en dat is helemaal prima! Heb een zacht buikje, mijn buikspieren staan geloof ik nog niet goed, m’n buik is gevoelig, m’n heupen zijn breder en toen ik me voorover boog deze week zat er een darm tussen mijn vel geloof ik. Heb gewoon corrigerend ondergoed gekocht wat ik over mijn buik kan trekken en de broeken van voor mijn zwangerschap blijven voorlopig nog lekker ff in de kast 😄
Bij mijn eerste (5jaar geleden) had ik dit ook. Heb toen veel oefeningen gedaan en gaan werken in supermarkt. Helaas wel 3 jaar geduurd (was eerste 1,5jaar thuis om voor de dochter te zorgen) nu helaas weer bredere heupen/bekken. Dus terug oefeningen doen van zodra ik fysiek mag