32 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind beschuit met muisjes toch wel zo afgezaagd 🤐 daarnaast ken ik niemand die ze daadwerkelijk lekker vind 🤣 Heb het 6.5 jaar geleden bij mijn dochter ook niet gedaan 😬 Dus ik zou zeggen lekker overslaan 😜

5 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Ik vind beschuit met muisjes toch wel zo afgezaagd 🤐 daarnaast ken ik niem ...
Als zij muisjes wil mag dat toch😅

5 jaar geleden

Stadsgenootjes heeft verschillende kleuren muisjes, ik weet niet of ze ook roze hebben of alleen maar kleuren die aan steden verbonden zijn

5 jaar geleden

Anijshagel kopen en zelf kleuren met vegan roze kleurstof. Volgens mij is er geen andere optie die vegan is :(

5 jaar geleden

Wij gaan bestellen bij geboortesnoepjes.nl daar kun je gelatinevrij selecteren en dan is het nog even de E-nummers checken

5 jaar geleden

In België geven wij doopsuikertjes mee🙈 ondanks wat de naam zegt, is dit niet alleen voor kinderen die zich laten dopen.

5 jaar geleden

https://www.ah.nl/producten/product/wi196902/dr-oetker-suikerhartjes-cupcake-taart-versiering Deze suikerhartjes van dr oetker zijn vegan. Is het ook het enige alternatief wat ik kan bedenken..

5 jaar geleden

Die zouden idd gaan voor beschuitjes, helaas wel prijzig omdat het niet in grotere hoeveelheden te koop is

5 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Haha deels eens, maar ik vind het dus wel echt heel lekker 😅 Denk dat wij voor koekjes gaan zoals we ook “de bekendmaking” hebben gedaan. Misschien zijn daar meer vegan-opties voor? 😊

5 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Ik vind ze heeeerlijk, het liefst eet ik ook wel is een beschuitje met muisjes terwijl er geen baby geboren. Hier is het wel nogsteeds 'normaal of leuk' om te doen🥰

5 jaar geleden

Bij mij krijgt niemand beschuit met muisjes.. dat kruimelt 🤪🤣

5 jaar geleden

Je hebt ook gekleurde hagel. Ik heb zelf coeliakie, dus moet glutenvrij en dat zijn de muisjes helaas niet. Ik neem daarom gekleurde hagel. Wel grootverpakkingen.

5 jaar geleden

Lastig! Mijn schoonzusje eet sinds kort vegan en ik had hiet helemaal niet bij stilgestaan. Via google vind ik mister woodrope, dat is een vegan bakker en die verkoopt roze witte suikerparels, 250 gram voor 7,50 als alternatief voor muisjes. Je zou dan eventueel bezoek dat zelf niet vegan is wel normale muisjes kunnen geven om de kosten te drukken... Verder lijkt roze toch erg lastig, meestal wordt er toch voor een alternatief met bijvoorbeeld hartjes ofzo gekozen.... Zelf kleuren zou je wel kunnen proberen, maar dan moet je eerst met heel veel geduld de witte muisjes uit gaan zoeken en gooi je de helft weg en dan vraag ik me af of door het bestaande laagje de kleurstof goed pakt. Je wilt ook niet dat het vochtig blijft en al je visite bietensap in hun kleding heeft als ze naar huis gaan

5 jaar geleden

Reactie op Margg

Je hebt ook gekleurde hagel. Ik heb zelf coeliakie, dus moet glutenvrij en ...
Die van stadsgenootjes zijn glutenvrij! Ze smaken wel sterker dan wat ik mij herinner van gewone muisjes (ik heb ook coeliakie).

5 jaar geleden

Wil je vega of vegan? Want je noemt beide, maar in beschuit zit ei dus is ook niet vegan... dus dan zou ik eerder voor iets als die nijntje koekjes uit een reactie hieronder gaan..

5 jaar geleden

Reactie op Mrly

Haha deels eens, maar ik vind het dus wel echt heel lekker 😅 Denk dat wi ...
Waar komen deze leuke koekjes vandaan!? Ik zelf hou helemaal niet van die muisjes, bij onze oudste deden we toen ook andere dingen ipv beschuit met muisjes

5 jaar geleden

Mister Woodrope inderdaad! Je kunt daar nog meer vegan koekjes en chocolade "flikken" met muisjes kopen, want als je dan toch gaat bestellen 😄🙈

5 jaar geleden

Ivm een vakantiesluiting deze zomer kwamen de muisjes voor mij trouwens te laat dus heb ik de roze hartjes van dr Oetker gebruikt samen met blauwe muisjes op vegan cupcakes om de zwangerschap aan te kondigen :)

5 jaar geleden

Hier ook geen beschuit met muisjes vind het zelf veel te standaard. Ik maak denk ik zelf cupcakes met blauwe of roze vulling binnen in,