34 Reacties

5 jaar geleden

Hahaha mijn vriendin gister het zelfde, ook zo'n zin in file en ook bij de AH Vegetarische gehaald

5 jaar geleden

Ik heb ze beiden gehaald pas en vond t echt niet te eten haha.

5 jaar geleden

Ik heb zo鈥檔 zin in sushi! 馃ズ met zalm.. ik neem T genoege al met sushi met komkommer maar dat kan je nergens apart kopen.. wel in verpakkingen met zalm er bij enzo maar dan ben ik bang dat de bacteri毛n over gaan naar de sushi met komkommer.. zelf maken.. nooit gedaan en denk dat het helemaal uit elkaar valt.. 馃槩

5 jaar geleden

Omg thx voor dit! Ik woon in malta waar je dit niet kan vinden, maar volgende maand kom in naar Belgi毛, dit is de het eerste wat ik ga doen!!!!

5 jaar geleden

Reactie op Stefanie1990

Omg thx voor dit! Ik woon in malta waar je dit niet kan vinden, maar volgen ...
Het eerste* oeps

5 jaar geleden

Ik heb zo鈥檔 zin in sushi! 馃ズ met zalm.. ik neem T genoege al met sushi met ...
Ik maak ze zelf, als je sushi rijst gebruikt plakt het goed en een klein scheutje rijstazijn toevoegen 馃憣馃徎en de nori vellen een beetje nat maken op het uiteinde zodat ze dicht blijven plakken

5 jaar geleden

Die van de jumbo is ook lekker

5 jaar geleden

Als je sushi bestelt of afhaalt dan kun je het gewoon los bestellen. Ook sushi鈥檚 met gegaarde kip, garnalen, etc.

5 jaar geleden

Gaat best wel goed hoor! Gewoon een paar tutorials kijken op YouTube en je bent de volgende sushichef haha

5 jaar geleden

Ik vind die vegan echt heel erg ranzig馃檲馃檲 Smaken verschillen blijkbaar heel erg馃槄

5 jaar geleden

Ja als ik het als Martino maak proef ik geen verschil. Maar als ik hem alleen proef is het inderdaad niet helemaal hetzelfde.maar vind het wel lekker. Er was nog een rolletje van een ander merk en die vond ik ook niet te eten.

5 jaar geleden

Ik vind die van Kips ook lekker! Van de vegetarische slager vind ik stukken minder lekker.

5 jaar geleden

Super tip 馃構

5 jaar geleden

Hm niet gevonden in Hasselt. Is het enkel in ah holland? Heb al gemerkt dat je in Nederland echt een uitgebreider aanbod vind voor vegan/vegetarisch

5 jaar geleden

Reactie op Veggieburger

Hm niet gevonden in Hasselt. Is het enkel in ah holland? Heb al gemerkt dat ...
Ik heb hem in Belgi毛 gevonden in de koeltoog. Dit zijn wel geen potjes maar kleine rolletjes.

5 jaar geleden

Bij heel veel jumbo winkels hebben ze tegenwoordig ook sushi en als je aangeeft zwanger te zijn maken ze het speciaal met alles wat je wel mag 馃槉

5 jaar geleden

Ja als ik het als Martino maak proef ik geen verschil. Maar als ik hem alle ...
Heb je er dan ook effectief martinosaus opgedaan om de smaak zo perfect mogelijk na te bootsen? Het ziet er alleszins heerlijk uit!! 馃い馃い

5 jaar geleden

Die van de Vegetarische slager is het allerlekkerst vinden wij thuis. De rest vind ik niets.

5 jaar geleden

Reactie op Momofjm

Bij heel veel jumbo winkels hebben ze tegenwoordig ook sushi en als je aang ...
Echt waar? Moet je dan bellen ofzo naar de jumbo?

5 jaar geleden

Heb je er dan ook effectief martinosaus opgedaan om de smaak zo perfect mog ...
Curry ketchup, mosterd augurk en ajuin 馃構