26 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb laatst op een feestje aangegeven dat ik om en om 0.0 biertjes en normale biertjes drink, om zo de kater tegen te gaan en langer door te kunnen. Bier met alcohol heb ik natuurlijk niet gedronken, maar ik heb wel lege blikjes vastgehouden en gedaan of ik het dronk. 🙈 En als iemand aanbood nieuwe te halen dan “sloeg ik deze ronde even over”.

3 jaar geleden

Ik ben al zon 2 maanden geleden gestopt toen we besloten er voor te gaan. Dus iedereen is er al aan gewend. Als smoes gezegd dat ik een nare kater had en helemaal genoeg had van alcohol. (Was nog waar ook, na de laatste keer om het af te leren😅) Maar toen begonnen met foliumzuur en ik dacht beter alvast stoppen. Als ik een glas al ingeschonken krijg voor ik nee kan zeggen (heel normaal in het land waar ik woon), schuif ik het door aan mijn vriend. Ik voel me wel heel erg verdacht, op mijn werk hadden ze rauwe melk in ieder zijn thee gedaan (vies anyway). Weggesmeten 😬. Nu nog iets verzinnen om onder de sushi uittekomen met vriendinnen. Ergens voelt het leuk om een geheim te hebben met mijn vriend maar eigenlijk zou ik het liever gewoon vertellen, maar na een miskraam heb ik niet zon zin om het te zeggen... Succes iedereen met de smoesjes

3 jaar geleden

Reactie op Alecrim

Ik ben al zon 2 maanden geleden gestopt toen we besloten er voor te gaan. D ...
Je kan ook Vega sushi eten, waarschijnlijk heeft niemand dat door. Twee vriendinnen in ieder geval niet toen zij met een derde goede (net-zwangere) vriendin sushi gingen eten

3 jaar geleden

Goed idee, zat ik ook aan te denken net.