19 Reacties

4 jaar geleden

Pikler driehoek

4 jaar geleden

Pikler driehoek
Daar zit ik ook aan te denken of iets voor buiten; schommel/klimtoestel oid. Maar moet je wel plek voor hebben. Wij gaan naar een groter huis verhuizen dus zit nu alleen maar aan mega dingen te denken 🤪 Als we hier zouden blijven dan denk ik een loopwagen (als ze dan niet al bijna loopt tenminste).

4 jaar geleden

Onze dochter krijgt een elektrische auto. Waarschijnlijk een roze fiat 500😁

4 jaar geleden

Mijn dochter krijgt een water tafel kan ze lekker aan spelen met het warme weer.

4 jaar geleden

Hier krijgt hij inderdaad de locomotief. 😬

4 jaar geleden

Jaa die willen wij ook doen, en zag bij de Hema nog van die leuke houten puzzels, en bij Blokker jungle blokken ook van hout. Dus die staan ook bij het lijstje op

4 jaar geleden

Mijn man is bezig met een peuter klimrek(echt een aanrader!), verder ben ik aan het kijken naar een schommel.

4 jaar geleden

Ik weet niet wat je budget is, wij hebben mega veel geld uit gegeven aan een kerstcadeau, een speelkussen/bank (https://monboxy.com/products/copy-of-soft-play-activity-mattress-set-salmon-pink), omdat we dit zelf zo leuk vonden, hij daar echt tot heel lang mee kan spelen, we hem ook als logeermatras kunnen gebruiken, er zelf op kunnen zitten als hij op de grond speelt, ik hem zelfs als bank even op zn kamer had gezet en daarop kon voeden, en we verder steeds bijna alles krijgen van (schoon)ouders dus zelf ook een keer iets groots wilden kopen 🙈. Luuk klautert ook overal op, dus vind het leuk, maar was wel prijzig… Voor zn verjaardag denk ik aan zon little dutch werkbank of ikea keukentje…

4 jaar geleden

Een ballenbad☺️

4 jaar geleden

Wobbel!

4 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Hier krijgt hij inderdaad de locomotief. 😬
Inmiddels gegeven, hij vind hem echt heel leuk! Verder nog gekregen: Toet Toet auto’s en brandweerkazerne Little dutch loopwagen Little dutch hamerbank Little dutch rollerbank Little dutch trein Een pianootje Houten puzzel Duplo Misschien geeft dit nog ideeën.

4 jaar geleden

Ik denk dat ik een ballenbak geef of een loopauto

4 jaar geleden

Je hebt bij bol.com een tasje vol met muziek instrumenten .. deze ga ik halen voor zijn verjaardag (kleine is gek op herrie maken)

4 jaar geleden

Reactie op Sleen

Je hebt bij bol.com een tasje vol met muziek instrumenten .. deze ga ik hal ...
Zou je een linkje ernaar willen geven? Kan niet vinden wat je bedoeld op bol.com

4 jaar geleden

Reactie op Eva971

Zou je een linkje ernaar willen geven? Kan niet vinden wat je bedoeld op bo ...
Kan geen linkje sturen of geen idee hoe :)

4 jaar geleden

Hier heeft ze Oball Go grippers baan gehad voor kerst. Maar ze speelt nu al kwartier met een plakbandje 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Saskia__

Ik weet niet wat je budget is, wij hebben mega veel geld uit gegeven aan ee ...
Ooh, dat ziet er wel leuk uit.. en idd best prijzig.. we waren aan het kijken voor een zitzak ofzo voor hem in zijn kamer dat hij nog lang kan gebruiken, maar dit ziet er wel praktischer uit.. Kun je het uitwassen?

4 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Hier heeft ze Oball Go grippers baan gehad voor kerst. Maar ze speelt nu al ...
Hehehe, dat is typisch.. hier ook een speeltafel met allerlei gegeven en dan speelt hij met de doos.. hehe

4 jaar geleden

Reactie op Waiting

Ooh, dat ziet er wel leuk uit.. en idd best prijzig.. we waren aan het kijk ...
Je kan de bekleding eraf ritsen en wassen, maar dat heb ik nog niet gedaan/uitgeprobeerd. Maar de eerste spuug en kwijltjes zijn er hier uiteraard al overheen gegaan, maar dat veeg je met een nat doekje ook prima af. En het zit zelf ook lekker met die trapezium als rugleuning als ik continue op de grond moet meespelen 😅