9 Reacties
5 jaar geleden
Voor hoeveel collega鈥檚 zou je dan gaan trakteren? Ik ben zelf al de hele zwangerschap ziek dus ik kan helaas niets maken, maar met mijn verjaardag en met feestdagen oid ga ik altijd aan de baksels. Muffins, brownies, taarten, cake pops, cupcakes, etc. Niet per se gezond, wel erg lekker 馃檲 maar als je iets gezonders wilt kan je bijvoorbeeld kleine fruittaartjes maken.
Leuker nog is bijvoorbeeld zelf kleine bodempjes maken voor fruittaartjes (of kant en klaar kopen, volgens mij heeft Deen kleine bodempjes) en dan verschillende soorten vers fruit meenemen met slagroom, chocoladesaus of wat je er ook maar op wilt doen. Dat iedereen zijn/haar eigen fruittaartje ter plekke tijdens de koffiepauze kan maken. Heb ik twee jaar geleden eens gedaan en viel goed in de smaak!
5 jaar geleden
Bij mijn dochter 3 jaar geleden, heb ik (neger)zoenen gedaan. Zoals op het plaatje. Ook met twee kleuren, omdat wij het geslacht niet wisten.
Nu heb ik bij onderstaande link besteld. Papflesjes gevuld met suikerhartjes. Met de tekst: relax... Ik ga met verlof.
Ik wilde iets corona proof hebben.
https://bijzonderebedankjes.nl/papfles-gevuld-snoephartjes-en-leuke-stikker/2964/
Ik dacht eerst aan M&M's laten personaliseren, maar man dat is best prijzig 馃槼.

5 jaar geleden
Reactie op zyzz
Voor hoeveel collega鈥檚 zou je dan gaan trakteren? Ik ben zelf al de hele zw ...
Ik werk in de thuiszorg. Dit betekent dus dat niet mijn hele team er dagelijks is. Taart oid vind ik erg leuk en ik hou van bakken, maar ik wil wel iets waar iedereen wat aan heeft en dus niet alleen de mensen die er zijn de 2 dagen dat het nog goed is.. Ik denk dat ik zo'n 10 collega's in m'n team heb.
5 jaar geleden
Reactie op DL91
Leuk idee zo met die muisjes. Hoe heb je de bovenkant er af gekregen zonder ...
Volgens mij ging dat wel goed. Met een mes 馃槉. Je hoeft alleen maar het bovenste laagje chocolade weg te halen.
5 jaar geleden
Reactie op Laiverd15
Je link werkt niet
www.bijzonderebedankjes.nl en dan heb ik "papflesjes gevuld met snoephartjes en leuke stikker" besteld.
Maar ze hebben ook andere leuke ideetjes.
5 jaar geleden
Reactie op IngeEveline
www.bijzonderebedankjes.nl en dan heb ik "papflesjes gevuld met snoephartje ...
Wat een leuk idee! Ook leuk voor onze dochter om evt te trakteren als ze grote zus is geworden. Bedankt voor de tip.