16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb me aangemeld in boxtel bij Midden Brabant.. enorm veel goede verhalen over gehoord. Dinsdag eerste echo! Als het mij niet bevalt, ben ik zo weer weg. Volle maan lijkt ook een hele goede te zijn, die zit vlakbij het station!

5 jaar geleden

Reactie op soesie94

Ik heb me aangemeld in boxtel bij Midden Brabant.. enorm veel goede verhale ...
Ik heb mijzelf aangemeld bij Volle Maan, dus toevallig dat je daarover begint! Bij mijn eerste kindje had ik een andere praktijk. Verschrikkelijk als je het mij vraagt! Maar heb toen nooit de moed gehad om te wisselen van verloskundige. Hopelijk heb ik nu met Volle Maan een goede keuze gemaakt!

5 jaar geleden

Ik zit bij Elle Vrouw & Geboortezorg, maar die zitten volgens mij alleen in Vlijmen/Drunen/Nieuwkuijk enz. Wel tot nu hele goede ervaring. 24/7 telefonisch bereikbaar en begripvol.

5 jaar geleden

Reactie op Chantal1991

Ik heb mijzelf aangemeld bij Volle Maan, dus toevallig dat je daarover begi ...
Welke praktijk had je eerst?

5 jaar geleden

Ik ben ook nog zoekende en hoor ook veel positieve geluiden over Volle maan!

5 jaar geleden

Ik heb verloskundige denbosch. Zit op de rompert en kruiskamp. Met de eerste goede ervaring mee.

5 jaar geleden

Reactie op soesie94

Welke praktijk had je eerst?
Ik vind het niet zo netjes om hier de praktijk te vermelden. Het is natuurlijk ook helemaal persoonsgebonden wat je fijn vind en wat niet. In de praktijk die ik bedoel werken inmiddels ook anderen verloskundigen zie ik, dus het zal er nu ook anders aan toe gaan lijkt me

5 jaar geleden

Ik ga, net zoals bij m鈥檔 vorige zwangerschap, weer naar Vita Nova. Wel veel gezichten maar allemaal fijn in het contact en ben nu ook wel benieuwd naar hun aanbod van centering pregnancy.

5 jaar geleden

Reactie op MartineK88

Ik ga, net zoals bij m鈥檔 vorige zwangerschap, weer naar Vita Nova. Wel veel ...
Mag ik vragen wat centering pregnancy is?

5 jaar geleden

Reactie op Suuuus

Ik ben ook nog zoekende en hoor ook veel positieve geluiden over Volle maan ...
Ik moet er maandag voor de eerste keer heen voor de 7 weken echo dus ben heel benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op Chantal1991

Mag ik vragen wat centering pregnancy is?
Dan heb je de controles in een vaste groep van meiden die ongeveer even ver zwanger zijn als jij. Elke maand een groepsbijeenkomst van 2 uur, lijkt me wel leuk en gezellig eigenlijk; ik had vorige keer (en nu nog) veel plezier van de groep bij Mom in Balance. Altijd leuk om te weten wie er ook met verlof zijn voor een kopje koffie bijvoorbeeld 馃槉Op onderstaande site wordt het duidelijk uitgelegd: https://verloskundigedenbosch.nl/centering-pregnancy/

5 jaar geleden

Hi! Ik ga naar verloskundigen den bosch op de rompert. Nog niet geweest maar 30e eerste echo. Vond het ook heel moeilijk een keuzen te maken uiteindelijk van positieve verhalen voor deze gekozen

5 jaar geleden

Ik zit bij belle vie is Rosmalen

5 jaar geleden

Reactie op Cdekoning87

Ik zit bij belle vie is Rosmalen
Ik ook:)

5 jaar geleden

Reactie op Chantal1991

Ik moet er maandag voor de eerste keer heen voor de 7 weken echo dus ben he ...
Lees het nu pas! Hoe is het gegaan? Heb vandaag ook een eerste echo gepland voor over 3 weken 馃槂

5 jaar geleden

Reactie op Suuuus

Lees het nu pas! Hoe is het gegaan? Heb vandaag ook een eerste echo gepland ...
Alles was goed. Een mooie echo gehad met een kloppend hartje. Helemaal blij!