26 Reacties

4 jaar geleden

Heppiejoe!

4 jaar geleden

De gele flamingo, babypark, mamaloes
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Babydump

4 jaar geleden

Babypark verkoopt hem voor 14,99

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld voor in de kwantum verschoonmand. Ideaal want deze zijn waterafstotend.. https://dotsandstars.nl/accessoires/matrasjes/Waterdicht#intro

4 jaar geleden

Maar welke kwantum heb je de mand gekocht en wanneer want bij mij geeft ie aan vanaf september al uitverkocht 😭

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje07

Heppiejoe!
Jep! Heppiejoe! Heeft ook hele leuke kleding 😍

4 jaar geleden

Zelf gemaakt van schuimrubber en tafelzeil (ook van kwantum). Eigenlijk gewoon nagemaakt van heppiejoe. Als je een naaimachine hebt is dat echt goed te doen. Alleen weer wachten tot de winkels open zijn nu :(

4 jaar geleden

Hoe heet deze mand? Online kan ik het niet vinden!!

4 jaar geleden

Reactie op laraa

Hoe heet deze mand? Online kan ik het niet vinden!!
Mozes mand! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Mrly

Zelf gemaakt van schuimrubber en tafelzeil (ook van kwantum). Eigenlijk gew ...
Wauw gaaf! Mooi gedaan. Waar had je het schuimrubber gehaald?

4 jaar geleden

Maar welke kwantum heb je de mand gekocht en wanneer want bij mij geeft ie ...
Ik heb hem al een tijdje nu... ben nu pas bezig met me kamertje helemaal klaar te maken! Misschien even op marktplaats kijken?

4 jaar geleden

Super leuk! Alleen als je kindje wat groter word past hij er niet meer in. Kopen jullie dan allemaal alsnog een “gewoon” aankleedkussen? Ik weet dat mijn dochter en zoon er zeker tot hun tweede opgingen.

4 jaar geleden

Super leuk! Alleen als je kindje wat groter word past hij er niet meer in. ...
Geen ervaring nog mee haha! Is ons eerste kindje maar goed als ze er niet meer op past zet ik hem ergens als decoratie neer en koop ik een aankleedkussen.

4 jaar geleden

Super leuk! Alleen als je kindje wat groter word past hij er niet meer in. ...
Ja ik heb sowieso ook een "normaal" aankleedkussen en deze is idd meer voor een paar maandjes, voor de mooi 😉 met deze kwantum-prijs is het leuk voor erbij

4 jaar geleden

Babypark verkoopt hem voor 14,99
Past dat matras ook daarin??

4 jaar geleden

Ik heb zo net schuimrubber besteld bij de hornbach en ga hem inderdaad zelf op maat knippen zoals iemand hier aangaf ben je €6 kwijt voor het matrasje en zo hou je het leuk! Hoes kan ik zelf maken. Al is de mand ook ter decoratie super leuk, vind ik dan haha!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Maar welke kwantum heb je de mand gekocht en wanneer want bij mij geeft ie ...
Ik heb de mand vorige week nog kunnen scoren bij de kwantum, online was die idd niet meer te verkrijgen.

4 jaar geleden

Er zijn alleen maar van die printjes matrassen, nergens gewoon leuke neutrale kleurtjes. 😔