26 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Leooo93
Wij gebruiken een rietjesbeker voor onderweg enzo, en thuis als we tijd heb ...
Dit doen wij ook! Gewoon een normale beker schijnt het beste te zijn voor de spraak ontwikkeling enzo (waar je al niet aan moet denken). Hij slobbert er ook op los aan de gewone plastic beker en de helft gaat er eerst naast, maar als ik het eerst voordoe met mn mond om de beker gaat het beter! Onderweg lekker met een rietjesbeker.
4 jaar geleden
Reactie op Sidenida
De Munchkin Miracle 360° werkt hier heel goed. Gelijk de eerste keer begree ...
Die munchkin hebben wij ook, wat een miskoop.
Ze weet niet wat er mee te doen, ze ziet niet hoeveel water naar haar toe komt, dus leert niet inschatten.
En als ze hem laat vallen is hij echt niet waterdicht.
Maar ja, ik vind geen betere
4 jaar geleden
Reactie op Abro
Tuitbeker van de Hema lekt niet en ook van de Hema, een rietjes beker. De t ...
De smaak bedoel je?? Rooibos thee is hier favoriet…😊
4 jaar geleden
Reactie op Zonnetje25
Dit doen wij ook! Gewoon een normale beker schijnt het beste te zijn voor d ...
Jaa klopt, maarja als we onderweg zijn ofzo kan ik niet altijd een zeil mee nemen of 5 sets kleren haha! Thuis in alle rust lekker kliederen met de beker en verder gewoon fijn de rietjesbeker tot die tijd. Rietjes beker is sowieso al beter dan de tuitbeker begreep ik
4 jaar geleden
We hadden een soort munchkin 360 beker en een tuitbeker en beiden speelde ze meer mee.
Nu gebruik ik een gewone beker en dat gaat wel super 😊
4 jaar geleden
Die munchkin hebben wij ook, wat een miskoop.
Ze weet niet wat er mee te do ...
Nee, de beker is niet 100% waterdicht, gelukkig maar anders verliest de beker volledig z'n functie ;-) Als de kleine met de beker aanrommelt en heen-en-weer beweegt komt er niks uit. Als de beker echt valt, zoals op de grond, ja dan komt er ietsjes water uit, maar geen glas vol. Dus dat is winst (voor m'n parket).
Inschatten hoeveel water ze drinkt zijn hier geen problemen mee. Ze doet ook iets met de beker verder omhoog of omlaag houden, wellicht te verklaren door hoe snel ze wil drinken. Lang verhaal kort, wat mij betreft een prima start beker, eventueel aangevuld met uit een gewone beker drinken wanneer kan :)
4 jaar geleden
Reactie op Mama21
Wat is een gewone beker?
Letterlijk een plastic beker zoals mijn eigen glazen beker.

4 jaar geleden
Reactie op Leooo93
Jaa klopt, maarja als we onderweg zijn ofzo kan ik niet altijd een zeil mee ...
Ja dat is geen doen he, die halve Trui nat elke keer😂 slabbetje is niet genoeg, gaat er zo doorheen! Rietje gaat gelukkig bijna altijd goed👌
4 jaar geleden
De gewone plastic bekers van de Ikea. Nieuwe kleurtjes zijn leuk! Mag in de magnetron en vaatwasser, ideaal.