38 Reacties
5 jaar geleden
Ze hebben namelijk nu bij de etos 1+1 gratis, dus dacht dst scheelt in de portemonnee
5 jaar geleden
Ik heb altijd davitamon gebruikt, dit word ook gebruikt in het ziekenhuis
5 jaar geleden
Zoals al hieronder gezegd vitamine D elke dag tot 4 jaar vitamine K geef je als je borstvoeding geeft. Ga je over op kunstvoeding hoef je dit niet meer te geven, dit zit al verwerkt in de kunstvoeding. Bij mijn dochter van 2,5 kocht ik in het begin davitamon maar nu koop ik gewoon kruidvat eigen merk denk niet dat er echt verschil inzit alleen de prijs. Heb toevallig vanmorgen net een flesje D en K gekocht
5 jaar geleden
Ik heb het al aangeschafd ben nu bijna 30 weken ik heb gewoon kruidvat eigen merk
5 jaar geleden
Reactie op Cobiieee
Even een tip!!! In de druppels van davitamon zit een olie wat pinda's bevat ...

Ik kwam hier pas achter door dat iemand mij hierop wees. Ik gebruik sindsdien voor mijn zoontje de vitamine D van de Kruidvat. Ik heb zelf een milde pinda allergie dus schrok ervan dat dit in een vitamine zit voor baby's stel dat jou kindje allergisch is.
5 jaar geleden
Ik heb het al aangeschafd ben nu bijna 30 weken ik heb gewoon kruidvat eige ...
Ik lees dat meerdere die van de kruidvat hebben. Welke hebben jullie ?

5 jaar geleden
Reactie op Marit92
Het schijnt juist goed te zijn daar erg snel mee te beginnen Google maar ee ...
Ik zeg ook niet dat je het niet moet gebruiken maar meer om je hier wel bewust van te maken omdat sommige babies hoor op kunnen reageren en je denkt dan niet snel aan dat het aan die vitamine druppels kan liggen. Gezien mijn pinda allergie en een onrustig kind ben ik er toen vanaf gestapt maar ieder zijn eigen keus uiteraard.
5 jaar geleden
Reactie op babymasten
Ik lees dat meerdere die van de kruidvat hebben. Welke hebben jullie ?

De bovenste. Die doe ik altijd door het drinken van mijn oudste heen. De onderste is op oliebasis en ik merkte dat er dan een raar laagje in het drinken achter bleef. Maar misschien ligt het wel aan mij haha
5 jaar geleden
Wij gaan de vitamines van Orthica gebruiken. K en D in 1 flesje, opgelost in katoenzaadolie. Dus geschikt voor mensen/baby's met een pinda allergie.
Bevat geen gluten, lactose, soja-eiwit, gist, saccharose, synthetische conserveermiddelen, synthetische kleur-, geur- en smaakstoffen. Geschikt voor vegetariërs.