Vk gebeld voor afspraak en paniek slaat toe

Wondermaart2021
één maand geleden
Volgen
Ik heb net de vk gesproken en de eerste afspraak gepland. Mocht eigenlijk de 8ste al komen maar dit overviel mij enorm dus gaf aan dat ik dit te vroeg vind. Toen gaf zij aan de 17de, weer zei ik nee liever iets later. Nu is het de 22ste geworden..... Ze gaf aan dat ik nu waarschijnlijk op 5weken en 6dagen zit, alleen ben ik hier zelf niet zo zeker van. 29 juni negatief en 1 juli positief. De paniek slaat mij nu echt toe... in oktober mk gehad en het hartje bij 6 weken gehoord. Had ik het mooie geluid toen maar opgenomen. Ik ben bang om hetzelfde weer te moeten mee maken en daarom durf ik nu nog niet naar de vk voor een echo. Kennen meer dit vervelende, ongemakkelijke gevoel?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Wondermaart2021
één maand geleden
Vorige keer nadat de 6 weken echo goed was het goede nieuws aan (schoon)ouders verteld. Wat was iedereen blij! Maar ja toen met 10 weken weer een echo en mk. Weken moeten wachten voor curettage... Dit keer vertel ik pas iemand dat ik zwanger ben nadat de 12 weken voorbij zijn.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Ik heb expres nog niet gebeld, vorige maand miskraam met 5+2. Dinsdag positief getest en vandaag met precies 5 weken vanochtend bruin met afvegen, nu roze en menstruatiepijn😔 Had zoveel symptomen waardoor ik hoopte dat het nu goed zat omdat ik die vorige maand niet had. Ben nu toch wel bang dat het ook nu weer fout gaat. Nu ook nog niemand iets verteld, vorige maand wel en alle vragen hoe het gaat en opmerkingen als; ja de eerste pannenkoek mislukt wel vaker (ja serieus dat is gezegd) hielpen mij niet echt. De pijn komt nu met vlagen, wat eerst nog moe, steekjes, hoofdpijn en misselijkheid was is het nu vooral menstruatiepijn. Angst wordt nu ook wel steeds meer, vooral de onzekerheid of het nou fout gaat of dat het toch ‘gewoon’ is en erbij hoort is slopend.
  • Rapporteren
Jnn
één maand geleden
Ik ben ook heel onzeker, dit is mijn eerste zwangerschap. Heb eigenlijk gelijk gebeld tien ik de 25e een positieve test had. Ik mag 9 juli naar de vk. Vind het best spannend, geen weinig tot geen zwangerschapssympyomen.
  • Rapporteren
Jnn
één maand geleden
Sorry,vervolg op mijn vorige post. Heb te snel op verzenden geklikt. 10 juli willen we het mijn ouders/schoonouders /oma's vertellen. Omdat ik bijna tot geen zwangerschapssympyomrn heb, ben ik wel tussendoor verschillende testen aan het doen, en wel nog altijd duidelijk positief.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op Jnn
Sorry,vervolg op mijn vorige post. Heb te snel op verzenden geklikt. 10 juli willen we het mijn ouders/schoonouders /oma's vertellen. Omdat ik bijna tot geen zwangerschapssympyomrn heb, ben ik wel tussendoor verschillende testen aan het doen, en wel nog altijd duidelijk positief.
Ik wil je niet ontmoedigen maar testen heeft wat ik begrepen heb geen zin omdat het hormoon nog lang in je lichaam kan blijven. Vorige maand bij mijn miskraam heb ik uiteindelijk ook getest tot ze negatief waren om zeker te weten dat als ik een positieve had hij ook echt positief was op advies van de verloskundige.
  • Rapporteren
Wondermaart2021
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik heb expres nog niet gebeld, vorige maand miskraam met 5+2. Dinsdag positief getest en vandaag met precies 5 weken vanochtend bruin met afvegen, nu roze en menstruatiepijn😔 Had zoveel symptomen waardoor ik hoopte dat het nu goed zat omdat ik die vorige maand niet had. Ben nu toch wel bang dat het ook nu weer fout gaat. Nu ook nog niemand iets verteld, vorige maand wel en alle vragen hoe het gaat en opmerkingen als; ja de eerste pannenkoek mislukt wel vaker (ja serieus dat is gezegd) hielpen mij niet echt. De pijn komt nu met vlagen, wat eerst nog moe, steekjes, hoofdpijn en misselijkheid was is het nu vooral menstruatiepijn. Angst wordt nu ook wel steeds meer, vooral de onzekerheid of het nou fout gaat of dat het toch ‘gewoon’ is en erbij hoort is slopend.
Ik wilde eigenlijk ook nog niet bellen... maar heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik hoop dit keer dat alles goed gaat♡.
  • Rapporteren
Nymfa
één maand geleden
Ik ken het gevoel niet, je berichtje pakte me. Dikke knuffel en veel succes deze keer
  • Rapporteren
Alecrim
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Kruimel 😪💚 Hoe gaat het nu?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op Alecrim
Kruimel 😪💚 Hoe gaat het nu?
Bedankt voor je berichtje. Ben bang toch fout. Eind van de middag bloed met behoorlijke krampen maar savonds was dit alweer veel minder, geen pijn en amper bloed. Google helpt dan ook niet, je krijgt verhalen van miskramen maar ook van mensen die een normale menstruatie hadden en toch zwanger bleken. Zolang er geen stolsels zijn probeer ik positief te blijven (die heb ik nu niet en vorige maand binnen een paar uur en de pijn was alleen veel heftiger dan nu) maar het voelt niet goed😔
  • Rapporteren