6 Reacties

5 jaar geleden

Hoi vroeger ging het tot aan de trap van het vliegtuig dan kreeg je een grote zak voor de kinderwagen en een sticker met jullie gegevens. nu met corona maatregelen heb ik geen id茅茅. het beste even raynair zelf bellen hoe dat nu is.

5 jaar geleden

hi! Wij gaan ook op vakantie met ons kleintje en we hebben ook een joolz maar ik ben dus bang dat die beschadigd word aangezien ze er wild mee omgaan. Dus wij schaffen een joolz aer aan! Die kan je zo inklappen dat je hem mee kan nemen in het vliegtuig als handbagage. Het is een extra investering aangezien je natuurlijk al een kinderwagen heb maar de joolz aer kan je ook jaren mee doen!

5 jaar geleden

Hi! Ik heb vorige maand met ons zoontje van 2 maanden gevlogen. Ik vloog wel met een andere maatschappij dus weet niet precies of het ook bij hun geldt. Je neemt je kinderwagen mee tot het boarden. Dus wanneer je het vliegtuig inloopt dan til je, je kindje eruit en plaatsen hun de kinderwagen in het ruim. Wij hebben ook een met twee onderdelen. Dit was geen probleem en beide werden meegenomen. Wanneer je geland bent dan krijg je direct bij het verlaten van het vliegtuig 鈥榤 weer terug. Ik denk dat je de maxi cosi wel al bij het inchecken van de koffers moet afleveren. Anders blijf je er op het vliegveld mee lopen. Op wat kleine krasjes na, hadden wij verder geen beschadigingen aan onze kinderwagen. Wanneer ons zoontje iets ouder is willen we wel een wat goedkopere kinderwagen aanschaffen voor het reizen. Ik vond reizen met een baby echt alles meevallen! Het is allemaal nieuw maar als je eenmaal zit, dan was het zo erg nog niet 馃槈 .. succes en fijne vakantie!

5 jaar geleden

hi! Wij gaan ook op vakantie met ons kleintje en we hebben ook een joolz ma ...
De joolz aer lijkt me idd een goeie optie maar ik lees dat je die pas kan gebruiken vanaf 6 maanden? Zou pas vanaf september zijn voor ons en we vertrekken rond deze maand 馃檲 ze kan nog niet zelfstandig zitten dus vandaar dat een reiswieg wss toch onmisbaar is?

5 jaar geleden

Reactie op LiesbethO

De joolz aer lijkt me idd een goeie optie maar ik lees dat je die pas kan g ...
Oh sorry dat wist ik niet! Best logisch dan is idd de reis wieg toch de beste oplossing

5 jaar geleden

Ga er niet van uit dat je hem direct bij het verlaten van het vliegtuig terug krijgt. Wij hebben dat 1 keer gehad maar de andere 2 keer moesten we hem gewoon van de speciale bagage band halen en hadden we hem pas nadat we onze koffers al hadden. Mijn advies neem een draagzak mee. Als je dan lang moet wachten ( wij 1 keer 2 uur) dan kan je baby toch nog gewoon slapen