14 Reacties

5 jaar geleden

Vruchtwater is niet gelig, maar als de baby in het vruchtwater heeft gepoept weet ik niet hoe het eruit ziet. Als je op je vuist blaast blijft het dan lopen?

5 jaar geleden

Reactie op alyna

Vruchtwater is niet gelig, maar als de baby in het vruchtwater heeft gepoep ...
Nee alleen het druppelt wel heel lang na laat maar zeggen. En die druppels waren ook echt geel van kleur

5 jaar geleden

Ik ben al 2x bij de verloskundige geweest met het zelfde verhaal heb zelfs wat opgevangen voor controle maar het was alleen vocht geen vruchtwater.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook al een aantal dagen blijf ook iets langer zitten dan komen de laatste druppels eruit lijkt gewoon urine te zijn het is ook heel geel.

5 jaar geleden

Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept is het groenig ... geel is echt urine

5 jaar geleden

Ik denk dat het urine of afscheiding is. Bij is het toiletpapier ook wel eens licht gelig. Niet lekker om te lezen maar bij druppelt het afscheiding er ook letterlijk uit 🤣 vier keer per dag verschonen is niets geks hier

5 jaar geleden

En mocht je twijfelen kun je altijd het opvangen en de VK bellen. Zij hebben een testje om te testen of het vruchtwater is of niet

5 jaar geleden

Vruchtwater is wat licht rozig van kleur

5 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik denk dat het urine of afscheiding is. Bij is het toiletpapier ook wel ee ...
Ja ik hoop het ! Ik kijk het even aan maar schrok er even van🤣 denk dat het ook niks is hoor.

5 jaar geleden

Hier ook last van hoor. En als het groen,bruin is dan heeft de baby in het vruchtwater gepoept en geplast, dan moet je acuut de VK bellen of het ZH. Baby kan het dan benauwd krijgen. Maar geel is gewoon normaal hoor haha

5 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik denk dat het urine of afscheiding is. Bij is het toiletpapier ook wel ee ...
Dit heb ik ook! Vet raar, soms voelt het alsof je in je broek plast.

5 jaar geleden

Bij mij is het bruin gelig en VK zegt dat het stukjes slijmprop zijn

5 jaar geleden

Reactie op Annnxx

Dit heb ik ook! Vet raar, soms voelt het alsof je in je broek plast.
Ik vraag me ook steeds af oké ben ik weer in mn onderbroek aan t pissen of gewoon heel waterige afscheiding 🤣

5 jaar geleden

Zo ziet het eruit.. links is het in de pot..