54 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hele fijne van bonprix besteld. Heb ze een maat te groot gekocht zodat ik ze pas als mijn borsten gaan opzetten haha Ze zijn goedkoop en zitten heel fijn! Je zit ook niet gelijk 'bloot' omdat er nog een stuk stof blijft zitten. https://www.bonprix.nl/product/voedingsbh-set-van-2-biologisch-katoen-antracietwit-942266/?size=251232789&promo=Damen_Waesche_Umstandswaesche&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm_&aktion=Shopping_CSS_2&version=&matchkey=83149774726_94226695%2375&gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVhD8AXtM1WpHtHpalmOuDjo-hDLNnGmL79Wv46UyJuP1AOOjTqGMPBoCRMYQAvD_BwE

5 jaar geleden

Francis and Henry.. heel mooi! en hip❤

5 jaar geleden

H&M mama padded voedingsbeha van kant vind ik wel erg mooi. Ik heb de witte en zwarte gekocht, redelijk sexy ook! In het begin is het wel fijner om iets zachtere stof te gebruiken dus van die lelijke/onsexy beha’s wegens pijnlijke tepels. En koop ze pas na week 34 dan zijn je borsten wel uitgegroeid volgens mij.

5 jaar geleden

Heb mijn echte goede voedingsbhs gekocht na de zwangerschap. Aan het begin van de slappe gehad want dat is wel fijn met de stuwing etc. Daarna heb ik van noppies gekocht met beugel en die vond ik erg fijn had een goede pasvorm. Aangezien ik ook behoorlijk wat voorgevel heb vond ik deze fijn doordat je door de speciale beugel nog wel het gevoel heb dat je wat steun krijgt

5 jaar geleden

Ik heb van hunkemoller met pads zonder beugel

5 jaar geleden

Ik heb een bh van hotmilk die is heel fijn!

5 jaar geleden

Ik heb nu (in de zwangerschap) voorgevormde beugelversies van Noppies. Maar als je straks echt gaat voeden is iets zachters en soepelers fijner vond ik.

5 jaar geleden

Reactie op Miichelle91

Ik heb een bh van hotmilk die is heel fijn!
Thnx voor de tip! Wat een mooie!

5 jaar geleden

Na lang zoeken en uitproberen heb ik er eentje van H&M en eentje van Kiabi. Handig ook, zijn de verlengstukken van HEMA, zo kan ik sommige van mijn gewone beha's toch wat langer dragen :)

5 jaar geleden

Ik heb ze van de hema en prenatal

5 jaar geleden

Welke zijn fijn met een cup a?

5 jaar geleden

Mijn vroedvrouw heeft me aangeraden pas fatsoenlijke borstvoedingsbeha's aan te kopen na de eerste stuwing. Kan immers nog enkele cupmaten verschillen dan. Ook heb je volgend haar die eerste dagen zo nog geen beha nodig, zitten ze vooral in de weg en heb je liever iets zacht en praktisch (de niet-modieuze, niet-voorgevormde en beugelloze beha of sporttopje of dergelijks).

5 jaar geleden

Ik heb die van Calvin klein, zit super fijn ik draag hem nu al

5 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Mijn vroedvrouw heeft me aangeraden pas fatsoenlijke borstvoedingsbeha's aa ...
Maar hoe doe je dat als je net bevallen bent? Naar de winkel gaat hem niet worden en ik heb geen gangbare maat........

5 jaar geleden

Reactie op Margreetjes

Maar hoe doe je dat als je net bevallen bent? Naar de winkel gaat hem niet ...
Omtrek meten..? Bij de meeste websites staan hier wel instructies bij, maatadvies.

5 jaar geleden

Reactie op Margreetjes

Maar hoe doe je dat als je net bevallen bent? Naar de winkel gaat hem niet ...
Ik heb een hele tijd alleen voedingshempjes gedragen, geen bh’s. Zeker in de periode dat ik nog lekker thuis was en verlof had. Daarna ben ik overgestapt op die van de prenatal. Absoluut niét sexy. Maar zaten heerlijk. Lekker elastisch en toch een soort van ‘padding’ waardoor je geen zichtbare tepelafdruk in je kleding ziet😛

5 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Omtrek meten..? Bij de meeste websites staan hier wel instructies bij, maat ...
Herkenbaar. Hier ook geen gangbare maat. En t zelfde probleem. Maatlabels zijn leuk als je volgens t boekje gaat. Denk dat ik voedings hemdjes ga bestellen. Want met bh’s kom ik er niet uit. Duur goedkoop. Tops. Bh’s. Gewoon. Voeding. Heb al zoveel gepast en online en retour. Echt niet meer te doen. * mini maat cup. Maar wel omvang 90/95. ( in een B zwem ik dan. Qua cup. En een A is te klein. ALS deze er al zijn met die omvang. Tops ook slechte ervaring mee. M is te klein qua omvang. L weer veel te groot qua boezem. Verlengstukken heb ik ook al. Nu tijdelijk geklooi met beugelloze mini bh. Of een gewoon zacht seamles sport hemd Maar moet m wel gaan aanschaffen want anders wordt voeden een probleem. Heb t voor nu opgegeven en ga voor comfort en gemak dat hoop ik in de Hemdjes te vinden en is makkelijker qua maat. Dat is dan weer t voordeel van een mini cup....

5 jaar geleden

Ik heb deze op zalando gekocht (Maat L bij 85E). Ondanks mijn grote cup voldoende ondersteuning. Hij is niet voorgevormd maar er zitten wel uitneembare pads in waardoor je tepels afgedankt zijn. Echt een aanrader!

5 jaar geleden

Ik heb vandaag 2 van H&M gekregen en ze zitten heerlijk. Het is de set van 2 van micro. Hij is wat dikker maar wel zacht.