53 Reacties

5 jaar geleden

Die wikkel deken heb ik ook ! Maar toch voor in de maxicosi een voetenzak.. zit net wat steviger en voor mijn gevoel warmer.

5 jaar geleden

Volgens mij kan beiden, ligt er ook aan waar je heen gaat met je maxi cosi denk ik dan

5 jaar geleden

Ik heb het wikkeldeken van Jollein gekocht op advies van een vriendin. Ga er wel vanuit dat het enkel is van binnen in de auto zetten, dus inderdaad kleine stukjes buiten maar. Hij is wel heel dik en zacht 🥰

5 jaar geleden

Volgens mij kan het ook beiden! Met een dunnere wikkeldeken of voetenzak kleed je je kindje gewoon anders aan als dat je een hele dikke voetenzoek heb. Ik verwacht ons kleintje ook diezelfde periode en vond het zonde om een hele dikke voetenzak te kopen omdat dat als snel te warm word in het voorjaar... voor mijn zoon die in januari geboren is had ik dat toen wel...

5 jaar geleden

Wij hebben een voeten zak en een wikkeldeken los voor in huis

5 jaar geleden

Ik heb een voetenzak van meyco besteld. Lijkt me fijn omdat dit rondom lekker dicht zit. Hebben jullie ook een hoes om de maxi cosi heen?

5 jaar geleden

Reactie op iettt

Ik heb een voetenzak van meyco besteld. Lijkt me fijn omdat dit rondom lekk ...
Ik heb wel een hoes gekocht en een extra wit zonneschermpje dat bij de hoes past. Die van de maxi cosi zelf is zwart en lijkt me erg warm als de zon er vol op brand.

5 jaar geleden

Wij doen alleen een wikkeldeken, heb geen voetenzak

5 jaar geleden

Reactie op Anonv

Ik heb wel een hoes gekocht en een extra wit zonneschermpje dat bij de hoes ...
En hoe zit dat dan met de verkleinen in de maxi cosi? Zit de hoes daar overheen?

5 jaar geleden

Reactie op iettt

En hoe zit dat dan met de verkleinen in de maxi cosi? Zit de hoes daar over ...
Nee die verkleiner doe je wel op de hoes 😊

5 jaar geleden

Wij hebben zo’n berenpakje gekocht die hij aan krijgt als hij sowieso van t ziekenhuis mee naar huis gaat. Over z’n kleertjes natuurlijk, zou dit ook voldoende zijn?🤔

5 jaar geleden

Wij hebben beide niet. Gebruiken gewoon een normaal (warm) dekentje!

5 jaar geleden

Reactie op LotteM.

Wij hebben zo’n berenpakje gekocht die hij aan krijgt als hij sowieso van t ...
Ik heb ook een beren pakje voor over der kleding maar ook een voetenzak in de cybex voor buiten. Aangezien we het weer hier nooit kunnen voorspellen

5 jaar geleden

Reactie op MarijeWalters

Die wikkel deken heb ik ook ! Maar toch voor in de maxicosi een voetenzak.. ...
Waar heb je deze vandaan??

5 jaar geleden

Wij hebben juist alleen de jollein voetenzak in maxicosi, ik vroeg me af of ik nog n wikkeldeken moest halen 🤔

5 jaar geleden

Ik heb voor in de maxi cosi een voetenzak van Jollein gekocht. Vind dat toch wat makkelijker, gezien je baby er zo inlegt, dichtritst en voila. Heb verder nog zelf gemaakte wollen dekentjes mocht het te koud zijn met alleen een voetenzak, maar het zal vooral voor korte stukjes buiten zijn en dan is alleen de voetenzak voldoende denk ik.

5 jaar geleden

Hoi Anonv, ik ben ook de 23e uitgerekend ;) Ik heb alleen een voetenzak maar enigszins mede omdat die al bij de maxi cosi zat. Ik heb nog een warm aaneengesloten pak voor de kleine maar geen extra wikkel deken voor in de maxi cosi. Je bent maar kort buiten en de auto wordt warm het is tegen die tijd ook al niet meer echt weer voor sneeuw en ijs dacht ik zo.

5 jaar geleden

Ik heb alleen wikkeldekens en gewone dekentjes... We gaan het voorjaar in dus vond een extra voetenzak niet nodig en best prijzig dan... Lekker jasje aan en wikkeldeken voldoet prima!!

5 jaar geleden

Reactie op Margreetjes

Wij hebben beide niet. Gebruiken gewoon een normaal (warm) dekentje!
Dat was inderdaad ook ons idee. Lekker warme kleding met jasje/vestje en daar dekentje overheen

5 jaar geleden

Ik heb een teddypakje gekocht, en ook een voetenzak van jollein. Mocht het toch te koud zijn, kun je de baby alsnog in de voetenzak zetten