53 Reacties
5 jaar geleden
Die wikkel deken heb ik ook ! Maar toch voor in de maxicosi een voetenzak.. zit net wat steviger en voor mijn gevoel warmer.

5 jaar geleden
Ik heb het wikkeldeken van Jollein gekocht op advies van een vriendin. Ga er wel vanuit dat het enkel is van binnen in de auto zetten, dus inderdaad kleine stukjes buiten maar.
Hij is wel heel dik en zacht 🥰
5 jaar geleden
Volgens mij kan het ook beiden! Met een dunnere wikkeldeken of voetenzak kleed je je kindje gewoon anders aan als dat je een hele dikke voetenzoek heb.
Ik verwacht ons kleintje ook diezelfde periode en vond het zonde om een hele dikke voetenzak te kopen omdat dat als snel te warm word in het voorjaar... voor mijn zoon die in januari geboren is had ik dat toen wel...
5 jaar geleden
Ik heb voor in de maxi cosi een voetenzak van Jollein gekocht. Vind dat toch wat makkelijker, gezien je baby er zo inlegt, dichtritst en voila. Heb verder nog zelf gemaakte wollen dekentjes mocht het te koud zijn met alleen een voetenzak, maar het zal vooral voor korte stukjes buiten zijn en dan is alleen de voetenzak voldoende denk ik.
5 jaar geleden
Hoi Anonv, ik ben ook de 23e uitgerekend ;)
Ik heb alleen een voetenzak maar enigszins mede omdat die al bij de maxi cosi zat. Ik heb nog een warm aaneengesloten pak voor de kleine maar geen extra wikkel deken voor in de maxi cosi. Je bent maar kort buiten en de auto wordt warm het is tegen die tijd ook al niet meer echt weer voor sneeuw en ijs dacht ik zo.
5 jaar geleden
Ik heb alleen wikkeldekens en gewone dekentjes...
We gaan het voorjaar in dus vond een extra voetenzak niet nodig en best prijzig dan...
Lekker jasje aan en wikkeldeken voldoet prima!!
5 jaar geleden
Reactie op Margreetjes
Wij hebben beide niet. Gebruiken gewoon een normaal (warm) dekentje!
Dat was inderdaad ook ons idee. Lekker warme kleding met jasje/vestje en daar dekentje overheen