20 Reacties

5 jaar geleden

Dat is meteen een tip voor degene die nog een kinderwagen gaat kopen, ook even passen in de auto😉

5 jaar geleden

Wij hebben ook een joolz en een polo, en past prima hoor. Op vakantie gaan zal uiteraard uitdaging worden maar dat zal met elke normale auto zo zijn gok ik.

5 jaar geleden

Ja, die hadden wij ook! Paste zelfs in mijn moeders kleine bakkie. Je kan de banden erg wel makkelijk afhalen waardoor die bijna in elke auto past.

5 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Ja, die hadden wij ook! Paste zelfs in mijn moeders kleine bakkie. Je kan d ...
Oh echt? Oh dat hebben wij nog niet geprobeerd haha

5 jaar geleden

Oh echt? Oh dat hebben wij nog niet geprobeerd haha
Kijk maar op YouTube 🥳

5 jaar geleden

Ja dat past makkelijk hoor, je kunt die grote wielen er makkelijk af klikken.

5 jaar geleden

De joolz geo van een vriendin van mij kon wel achterin de polo. Alleen de hoedenplank bleef omhoog staan. Anders de wielen eraf halen en op zijn zij zetten.

5 jaar geleden

Reactie op xxcwiss

De joolz geo van een vriendin van mij kon wel achterin de polo. Alleen de h ...
Wij hebben een golf 6 en de joolz geo2 ook bij ons bleef de hoedenplank omhoog staan. Deze er gewoon uitgehaald

5 jaar geleden

Ik heb een fiat 500 zelfs dat gaat 🙈🤣 Dus ik ben er zeker van dat een polo ook gaat !

5 jaar geleden

Lijkt mij wel de passen. Ik heb een Audi A1 en ik kan niet eens het autostoeltje kwijt laatstaan de kinderwagen.. maar over 2 maanden krijg ik gelukkig een nieuwe auto. Want heb ook nog een kindje van 4 dat met autostoeltje moet.

5 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Ja, die hadden wij ook! Paste zelfs in mijn moeders kleine bakkie. Je kan d ...
Het bakkie van mijn moeder is een Citroën C1 😂 dan heb je er een beeld bij haha daar paste onze geo 2 in met alles erop en eraan

5 jaar geleden

Voor je eerste kindje zeker! Wij hadden een mitsubishi colt en hadden een musty evo kinderwagen die zijn lomper als de Joolz. Het onderstel paste opgeklapt in de koffer en reiswieg gewoon op de achter bank. En eerlijk hoe vaak neem je die mee? Denk dat het wel goed komt.

5 jaar geleden

Ik heb een joolz geo en een mazda 2. Ik heb de hoedenplank eruit gehaald en hij staat altijd op zn zij achterin. Gaat prima:)

5 jaar geleden

Als je zin hebt om de wielen er af te halen elke x dan lukt het haha

5 jaar geleden

Met ons eerste kindje hadden wij ook Volkswagen polo. Ging prima met de kinderwagen😊 maxi cosi en later stoeltje achter de bijrijder. Nu nr2 eraan komt hebben we de polo ingeruild voor een ruimere auto dit omdat we af en toe en de kinderwagen en de buggy mee willen nemen en dit lastig wordt in de polo ook het stoeltje achter de bestuurder (mijn man met lange benen) werd lastiger dus daarom nu een andere gekocht😊

5 jaar geleden

Reactie op k25ri

Als je zin hebt om de wielen er af te halen elke x dan lukt het haha
Dat wilde ik zeggen inderdaad, hierom hebben wij toch hem ingeruild voor een grotere auto.

5 jaar geleden

Jaa hoor past prima😀

5 jaar geleden

Ik heb een polo en een Cybex Priam, moet alleen extra de voor wielen eraf klikken maar dat is zo easy.

5 jaar geleden

Hier een opel corsa en de joolz day 3, past perfect :) en corsa is een kleine auto dus cava nog :)

5 jaar geleden

Reactie op Jootje91

Dat wilde ik zeggen inderdaad, hierom hebben wij toch hem ingeruild voor ee ...
Snap ik!