Ik heb een Volkswagen polo vrij nieuw model maar, deze willen we eigenlijk niet inruilen omdat het een ontzettend fijne auto is.
Iemand ervaring met deze auto icm een kinderwagen (joolz geo 2)?
Ik ben bang dat het ontzettend krap gaat zijn of niet gaat passen.
Wij hebben ook een joolz en een polo, en past prima hoor. Op vakantie gaan zal uiteraard uitdaging worden maar dat zal met elke normale auto zo zijn gok ik.
De joolz geo van een vriendin van mij kon wel achterin de polo. Alleen de hoedenplank bleef omhoog staan. Anders de wielen eraf halen en op zijn zij zetten.
Lijkt mij wel de passen. Ik heb een Audi A1 en ik kan niet eens het autostoeltje kwijt laatstaan de kinderwagen.. maar over 2 maanden krijg ik gelukkig een nieuwe auto. Want heb ook nog een kindje van 4 dat met autostoeltje moet.
Voor je eerste kindje zeker! Wij hadden een mitsubishi colt en hadden een musty evo kinderwagen die zijn lomper als de Joolz. Het onderstel paste opgeklapt in de koffer en reiswieg gewoon op de achter bank. En eerlijk hoe vaak neem je die mee? Denk dat het wel goed komt.
Met ons eerste kindje hadden wij ook Volkswagen polo. Ging prima met de kinderwagen😊 maxi cosi en later stoeltje achter de bijrijder. Nu nr2 eraan komt hebben we de polo ingeruild voor een ruimere auto dit omdat we af en toe en de kinderwagen en de buggy mee willen nemen en dit lastig wordt in de polo ook het stoeltje achter de bestuurder (mijn man met lange benen) werd lastiger dus daarom nu een andere gekocht😊