13 Reacties

3 maanden geleden

Hi, Wij zijn tot nu toe 3 keer gewezen vliegen met de 1e. Zij was bij de 1e keer 1 jaar en 3 maanden en de laatste keer was afgelopen jaar juni. Alle 3 de keren ging super. Zowel heen als terugweg eventjes geslapen en met stickers plakken, filmpje kijken etc. ging de rest vd tijd ook goed! Geen stress, komt vast goed! :)

3 maanden geleden

Ik heb 2 keer gevlogen met mijn dochter. Ze vond het fantastisch. Ik las haar van te voren voor uit boekjes over vliegen. Ik had van alles te knabbelen bij me, tablet, play doh klei, fidgets, zo'n watermagic boekje om te kleuren, raamstickers. Genoeg afleiding, wat ze uiteindelijk niet nodig had🤭

3 maanden geleden

Reactie op LauravdB

Ik heb 2 keer gevlogen met mijn dochter. Ze vond het fantastisch. Ik las ha ...
zou je adviseren een buggy mee te nemen?

3 maanden geleden

Reactie op xSannii1993

zou je adviseren een buggy mee te nemen?
Loopt je kindje normaal veel? wij nemen straks wel 2 buggy's mee maar onze oudste zit er dan ook nog heel graag in.

3 maanden geleden

Reactie op xSabien

Loopt je kindje normaal veel? wij nemen straks wel 2 buggy's mee maar onze ...
eigenlijk gebruiken wij m thuis weinig, altijd lopen, maar zijn van plan daar een auto te huren

3 maanden geleden

Reactie op xSannii1993

zou je adviseren een buggy mee te nemen?
Ja, ik heb dat altijd wel meegenomen. Vergeet hem alleen niet op te halen als je de koffers hebt🤣 vorige keer moest ik uitleggen dat ik de buggy vergeten was en ik mocht eigenlijk niet terug naar de bagagebanden. Gelukkig was de man bij de balie zo vriendelijk om een uitzondering te maken. Wij zijn op Rhodos geweest en daar was de buggy niet handig met al die kiezelstenen en keien. Op Gran Canaria was het wel handig om te gebruiken. Ik weet niet hoe Kreta is, ben daar nog nooit geweest. Ik vond het allang de moeite waard dat ze lekker in die buggy kon zitten/liggen/slapen toen het zo druk was op schiphol bij de douane in 2022 en het wachten tot je kan boarden.

3 maanden geleden

Ons zoontje wordt over 2 weken drie jaar en heeft al 25 vluchten gehad met het vliegtuig. Ons tweede zoontje is 8 maanden en al 5 vluchten gemaakt. Iedere vlucht is anders… download filmpjes, neem chipjes of iets anders lekkers mee. Afleiding is het belangrijkste. Wij hebben onze zoon geleerd dat je niet mag rondlopen, dus die stapt in, klimt op zn stoel en klikt al zelf de riem dicht. Filmpje erbij en meneer hoor je niet meer de hele vlucht.

3 maanden geleden

Mijn zoontje is erg beweegelijk en slaapt nergens anders dan in een bedje. In het vliegtuig sliep hij ook niet ondanks dat hij om 4 uur in de nacht wakker uit bed were gehaald.. Hij deed moeilijk met het riempje vastmaken omdat hij niet vast wou zitten maar uiteindelijk lukte het wel. We namen kleine cadeautjes mee, chipjes en filmpjes op de tablet om hem te vermaken. Vooral de kleine cadeautjes werkte erg goed. (raamstickers, klein kleurboekje, kleine potloodjes, kleine autotjes enz). Verder lekker meegaan met je kindje en je niet te druk maken. Meestal valt het erg mee!

3 maanden geleden

Wat een lekker vooruitzicht! Ik herken je gevoel vond het zelf toen ook best spannend maar kan achteraf zeggen dat het reuze mee viel. Hij is niet een al te beste slaper dus heeft tijdens de vlucht niet geslapen (probeer dan wel voor zover mogelijk een gunstige vlieg tijd uit te kiezen..) Wij zijn voor het eerst gegaan toen ons zoontje bijna 1.5 was en voor de tweede keer toen hij bijna 2.5 was. In het vliegtuig was hij vooral bezig met van voor naar achter lopen en we hadden veel kleine spulletjes bij zoals die hier genoemd zijn om hem telkens even te vermaken. Gaat echt goed komen!!

één maand geleden

Wij hebben onze vakantie geboekt naar Kos 🌸🥙🍹🌞. We twijfelen alleen om de paraplu buggy mee te nemen, want Dean is ten 1e al te zwaar en ten 2e zouden we hem dan alleen voor op Schiphol gebruiken 😅. Wat zouden jullie doen? We vliegen trouwens 07.00 uur in de ochtend, dus moeten wel snachts opstaan

één maand geleden

Reactie op xSannii1993

Wij hebben onze vakantie geboekt naar Kos 🌸🥙🍹🌞. We twijfelen alleen om ...
Heerlijk!! Als die verder niet in de buggy zit zou ik het niet doen denk. Onze dochter zit nog graag in de buggy, ook als we wat gaan doen dus wij nemen hem wel weer mee.

één maand geleden

Borstvoeding of flesje bij opstijgen en landen helpt tegen de druk op de oren 😊 als hij huilt niet te druk maken om meningen van andere passagiers.

één maand geleden

We hebben trouwens de buggy weinig gebruikt, maar het is alsnog best handig om daar losse tassen op te leggen 🤭