Voor de gein Kruidvat ovulatietest met 5+6 zwanger gedaan

Nadia88
24 dagen geleden
Volgen
Had nog 2 ovu-testjes van Kruidvat liggen en ik dacht voor de gein "eens kijken of de mythe waar is en je een knal positieve ovulatietest krijgt als je zwanger bent". Nou, ik hoefde niet eens op de uitslag te wachten. Mega knal! Zie foto. (ja, ik weet dat deze geen hcg meten, vond het vooral gewoon grappig om zelf te testen of de mythe klopte!)
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
madelonx
24 dagen geleden
Gefeliciteeerd ! Haha bij mij t zelfde had er ook nog liggen en voor de gein gedaan en kwam ook een dikke positief uit kon het niet geloven en ben zoooo blij ermee hoop dat alles goed mag verlopen 💗
  • Rapporteren
Nadia88
24 dagen geleden
Reactie op madelonx
Gefeliciteeerd ! Haha bij mij t zelfde had er ook nog liggen en voor de gein gedaan en kwam ook een dikke positief uit kon het niet geloven en ben zoooo blij ermee hoop dat alles goed mag verlopen 💗
Jaa jij ook van harte! Zo leuk en onwerkelijk al die positieve testjes 😭💖
  • Rapporteren
madelonx
24 dagen geleden
Reactie op Nadia88
Jaa jij ook van harte! Zo leuk en onwerkelijk al die positieve testjes 😭💖
Aaaaah jaa he ! Hoeveel weken ben je ?☺️
  • Rapporteren
Nadia88
24 dagen geleden
Oh en aanvulling, ik weet al 2 weken dat ik zwanger ben dus het was echt als Mythbusters test 😂💖
  • Rapporteren
Nadia88
24 dagen geleden
Reactie op madelonx
Aaaaah jaa he ! Hoeveel weken ben je ?☺️
Morgen 6 weken, jij dan? Nog 2,5w wachten op eerste echo, lijkt een eeuwigheid ineens he?
  • Rapporteren
madelonx
24 dagen geleden
Reactie op Nadia88
Morgen 6 weken, jij dan? Nog 2,5w wachten op eerste echo, lijkt een eeuwigheid ineens he?
Uhm ja ik reken 5 weken uit .. maar twijfel tussen de 5&6 weken, pfff jaaa ik pas 5 augustus voor me eerste echo dagen lijken langer te duren als ooooit
  • Rapporteren
Nadia88
24 dagen geleden
Reactie op madelonx
Uhm ja ik reken 5 weken uit .. maar twijfel tussen de 5&6 weken, pfff jaaa ik pas 5 augustus voor me eerste echo dagen lijken langer te duren als ooooit
Wow, 5 augustus is ook wel wat verder weer. Was er eerder geen plekje of is dat gewoon protocol? Geen idee hoor, is m'n eerste. Voor jou dan?
  • Rapporteren
madelonx
24 dagen geleden
Reactie op Nadia88
Wow, 5 augustus is ook wel wat verder weer. Was er eerder geen plekje of is dat gewoon protocol? Geen idee hoor, is m'n eerste. Voor jou dan?
Ja voor mij ook me eerste maar ze telde verder tot 8 weken ongeveer denk haha duurt nog wel even 😫
  • Rapporteren
Linda_H
24 dagen geleden
Ik moet tot 6 augustus wachten voor mijn echo duurt nog zo lang. Ben nu 5+ zwanger 😭 vanochtend de “moeders voor moeders” zwangerschap test gedaan, hij zit nu in een mooi bewaar doosje (en gelijk de tweede test die ik heeel graag een keer wilde doen maar mijn man vond dat niet nodig)
  • Rapporteren
zwangervannummertwee
24 dagen geleden
Reactie op Linda_H
Ik moet tot 6 augustus wachten voor mijn echo duurt nog zo lang. Ben nu 5+ zwanger 😭 vanochtend de “moeders voor moeders” zwangerschap test gedaan, hij zit nu in een mooi bewaar doosje (en gelijk de tweede test die ik heeel graag een keer wilde doen maar mijn man vond dat niet nodig)
Hier krijgen we die test niet zeiden ze aan de telefoon. Vanwege corona?😖 heb hem van m’n eerste ook. Dus hoop er echt op
  • Rapporteren
Nadia88
24 dagen geleden
Reactie op Linda_H
Prachtige positieve test ook!
  • Rapporteren
Mao
24 dagen geleden
Ovulatie testen reageren op het HCG vanwege een kruisreactie met LH; dus je ovu test reageert op het HCG in je urine. Andersom werkt het vaak niet zo (dus zws test gebruiken om je LH piek te vinden)
  • Rapporteren
Cobiieee
24 dagen geleden
Hihi toen ik dit las dacht ik hey ik heb ook nog een zooitje ovu testen liggen dit ga ik ook uitproberen en dit is het resultaat 🤭 knalde gelijk!!
  • Rapporteren
Sam94
24 dagen geleden
Ik had t ook meteen getest uit nieuwsgierigheid. Super positief 😂
  • Rapporteren