18 Reacties
4 jaar geleden
Heerlijk is dat fietsen! Ik doe mijn zoontje een regenoveral aan over zijn broek en jas. Doe express geen dikke winterjas aan dan. De regenoveral heb ik van de lidl online. Is helemaal water en winddicht echt een aanrader ook voor buiten spelen als het nat of kouder is. Verder een dikke muts en wandjes
4 jaar geleden
Ik heb bij de lidl een skipak gekocht, topding heerlijk warm! Met handjes en voetjes dus helemaal goed 😍
4 jaar geleden
Reactie op Aukelien36
Zo eentje heb ik https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-bike-a-way-jepp-mini-fi ...
Deze heb ik voor mn schoonouders gekocht, omdat ik zelf nog geen elektrische fiets heb haha ga er wel binnenkort ook zelf een halen 😊
4 jaar geleden
Haha, ik had afgelopen week hetzelfde probleem. M'n burgerlijke (elektrische) moederfiets kwam binnen, maar kind kon er nog niet op want heeft geen goede buitenkleding. Nu is het wachten op een winteroverall. Soort skipak. Alle leuke waren al uitverkocht of veel te duur voor z'n functie, maar heb er een paar bij Lidl gekocht en bij AboutYou. Morgen de vergelijktest... En dan eindelijk fietsen. Soort van. Eerst leren op- en af stappen. Lukt me voor geen meter 🙃
Enjoy!
4 jaar geleden
Reactie op Sidenida
Haha, ik had afgelopen week hetzelfde probleem. M'n burgerlijke (elektrisch ...
Zadel zo laag zetten dat je met de voeten bij de grond kan, je kan dan meteen op je zadel gaan zitten. Normaal niet goed voor je knieën, maar omdat je elektrisch hebt belast je die hierdoor niet teveel. Fietst wel vreemd, als je eenmaal gewend bent kan het zadel eventueel weer omhoog. Mocht het frame hiervoor te hoog zijn, dan steppend opstappen.
4 jaar geleden
Ik heb een pak van Engel voor mijn dochter. Daarbij kun je de handjes en voetjes omslaan en zijn dat dus wantjes en sokjes. Is helemaal van wol en super warm. Het is alleen enorm duur. Wij hebben hem als kraamcadeau gekregen.