13 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Laiverd15
Wat mag het inhoudenn🤭
Je krijgt elk trimester een box met spulletjes. Nu zat er babyzeep van naïf in, 4 hydrofiele doeken, een badcape en chewies(echt handig met tandjes!)
5 jaar geleden
Dit was de laatste voor mijn dochter geboren werd. Boekje is nog steeds favoriet😁

5 jaar geleden
Reactie op Seu
Super leuk! Ik heb mij gelijk aangemeld😊 er staat alleen om de 2 maanden 1 ...
Ja 4 boxen. 1 ook na de bevalling
5 jaar geleden
Aanstaande vader hier. Heb de site bekeken en dat ziet er top uit! Ik wil het gaan bestellen zonder dat mijn vrouw het weet. Vraagje: hoe werkt dat precies met de kleuren opties, wat zag er mooier en minder uit, en zie je het überhaupt veel terug in de spullen? Wij weten het geslacht nog niet en willen ook eigenlijk niet een roze/blauw kant op wanneer we het wel weten, maar buiten dat hebben we er nog niet veel over nagedacht. Vraag me nu dus af of ik een specifieke kleur aan moet wijzen of het net zo goed leeg kan laten (bij geslacht heb ik al unisex ingevuld dus dan zou roze/blauw achterwege moeten blijven).
5 jaar geleden
Reactie op Feey
Wat leuk! Waar kan je dit abonnement afsluiten?
5 jaar geleden
Reactie op Sara1989
Wat leuk. Wat is dit precies heb je eventueel een website voor me. Ik kan h ...
5 jaar geleden
Ik had de boxen al gezien toen ik op zoek was naar een bekendmakingscadeau, maar was het “vergeten”. Ik heb ze nav jouw post aan m’n vriend laten zien, en na een goede termijnecho krijg ik het abonnement van hem 🤗❤️
5 jaar geleden
Reactie op Chewie
Aanstaande vader hier. Heb de site bekeken en dat ziet er top uit! Ik wil h ...
Bij mijn dochter hebben we wel een geslacht opgegeven en dan krijg je vaker roze. Je kan ook voor neutraal gaan en dan is het meer groen, licht grijs, geel etc.